خبرگزاری کار ایران

تا پایان‌فصل پشت غیاثی هستیم؛

شریفی: عده‌ای می‌خواستند شمسایی را خراب کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۴۷

شمسایی از تیم ما جدا نشده، بلکه وی از این به بعد به عنوان مشاور به ما کمک می‌کند و او به عنوان فردی ارزشی و جانباز، صلاح نبود که خراب شود و قداست وی باید حفظ می‌شد…

مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم با بیان اینکه عده‌ای می‌خواستند شمسایی را خراب کنند، گفت: کادر فنی ماهان تندیس با خرد جمعی اداره می‌شود اما غیاثی در کادر فنی حرف آخر را می‌زند.

به گزارش ایلنا، ناصر شریفی اظهار داشت: جلسه‌ای با امیر شمسایی داشتیم و برخی مسائل از بیرون تیم بود که هدف نهایی آن، از بین بردن شأن و شخصیت شمسایی و ضربه زدن به ماهان بود و در ‌‌نهایت تصمیمی که گرفتیم به نفع ماهان تمام شد.

وی افزود: جدایی شمسایی از ماهان توافق طرفین بود، البته شمسایی از تیم ما جدا نشده، بلکه وی از این به بعد به عنوان مشاور به ما کمک می‌کند و او به عنوان فردی ارزشی و جانباز، صلاح نبود که خراب شود و قداست وی باید حفظ می‌شد.

مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس گفت: عده‌ای می‌خواستند شمسایی را خراب کنند اما با هوشیاری باشگاه ماهان و شخص شمسایی این موضوع کنترل شد و در حال حاضر هم کادر فنی ما با خرد جمعی اداره می‌شود اما غیاثی حرف آخر را می‌زند.

شریفی بیان داشت: ماهان تندیس از غیاثی حمایت می‌کند و تا پایان فصل پشت غیاثی هستیم البته ممکن است یک مربی قمی را به تیم اضافه کنیم.

وی تصریح کرد: شمسایی خودش احساس می‌کرد و اعلام کرد که وحید غیاثی می‌تواند اداره تیم را در دست بگیرد و ما در فضایی کاملا صمیمی قطع همکاری کردیم البته این موضوع به صورت کامل نبوده زیرا به او گفتیم که باید در کنار تیم بماند و به عنوان مشاور عالی باشگاه هم کارش را ادامه می‌دهد.

شریفی خاطرنشان کرد: ما دو سال پیش هم با شمسایی کار کردیم و او نظرش این بود که محسن حسن‌زاده در آن سال تیم را در دست بگیرد و تا قهرمانی هم پیش رفتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز