خبرگزاری کار ایران

تیم بومی و جوانی داریم؛

شمسایی: زود است در مورد قهرمانی ماهان‌فم صحبت کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۴۵

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: ما در اول راه هستیم و خیلی زود است تا در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: ما در اول راه هستیم و خیلی زود است تا در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

به گزارش ایلنا، امیر شمسایی امشب پس از برد پنج بر دو تیم ماهان تندیس بر پایاسازه تبریز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: با توجه به چهار برد متوالی ما و جوان بودن بچه‌ها، هراس داشتیم که امروز مغرور شوند. در همین راستا در طول هفته گذشته صحبت‌های زیادی با بازیکنان کردم اما باز هم دیدیم این صحبت‌ها در نیمه نخست اثر نکرد.

شمسایی بیان کرد: ما بین دو نیمه صحبت کردیم و در نیمه دوم بچه‌ها به خودشان آمدند و توانستند از سد حریف سخت‌کوش خود عبور کنند.

وی در خصوص بی‌انگیزگی بازیکنان در نیمه نخست گفت: با توجه به اینکه ما از بازیکنان جوانی بهره‌مند هستیم حریف را که در انتهای جدول قرار دارد دست کم گرفتند اما وقتی گل نخست را دریافت کردیم بازیکنان به بازی برگشتند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس با بیان اینکه برنامه‌ریزی ما بازی به بازی است، خاطرنشان کرد: فینال بعدی در مشهد است و بازی سختی در روز جمعه در پیش داریم اما می‌رویم تا دست‌ پر به قم برگردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر تیم بر روی بازیکنانی چون وفایی و کرمانی می‌چرخد آیا برای زمان مصدومیت آنها فکری اندیشیده‌اید، اظهار کرد: ما آرام آرام در حال حرکت به سمتی هستیم که به بازیکن خاصی متکی نباشیم برای همین در هر بازی به جوان‌ها میدان می‌دهیم، ما به سمتی می‌رویم که قائل به فرد نباشیم و در هفته‌های آینده این اتفاق خواهد افتاد.

شمسایی در خصوص دعوت از بازیکنان ماهان تندیس به تیم ملی گفت: ما یک تیم بومی با معدل سن حدود ۲۳ سال هستیم، مگر می‌شود از تیمی که این خصوصیات را دارد و پنج بازی را برده غیر از وفایی شخص دیگری دعوت نشود.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس با بیان اینکه معتقدم سه یا چهار بازیکن ماهان تندیس لایق دعوت شدن به تیم ملی هستند، افزود: اگر به این جوان‌ها بها داده شود قطعاً برای سال‌های آینده تیم ملی مؤثر خواهند بود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه قول قهرمانی نمی‌دهم، گفت: ما فعلاً در اول راه هستیم و خیلی زود است تا در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر