خبرگزاری کار ایران

با هدف کسب پیروزی به مشهد می‌رویم؛

غفوری: نخستین شکست را به پدیده‌ تحمیل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۷۳

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ابراز امیدواری کرد که سپاهان دست پر از مشهد به اصفهان باز گردد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که این هفته نخستین شکست را به تیم پدیده مشهد تحمیل خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، وریا غفوری درخصوص آخرین وضعیت تیم سپاهان گفت: ما بهترین بازی‌ها را برابر فولاد، ملوان و ذوب‌آهن انجام دادیم، اما گاهی اوقات در فوتبال شرایط باب میل شما پیش نمی‌رود. در بازی با فولاد ما چندین موقعیت بالای ۸۰ درصد داشتیم، در دیدار با ذوب‌آهن خوب عمل کردیم اگرچه ۵-۶ بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم، هفته گذشته هم مقابل ملوان کسی فوتبال بدی از سپاهان ندید، اما این روی بد فوتبال است که گاهی اوقات باب میل شما و به خواست تان رقم نمی خورد.

وی با اشاره به بازی هفته هشتم تیمش برابر پدیده افزود: این تیم جزو خوب‌های این فصل لیگ برتر است، البته امیدوارم تا پایان فصل هم به همین منوال ادامه دهند. پیش از این هم تیم‌هایی از لیگ‌یک به لیگ‌برتر صعود کرده بودند که در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردند، اما نتوانستند این روند را تا پایان ادامه دهند. با این همه پدیده‌مشهد برای سپاهان مثل سایر تیم‌ها قابل‌احترام است و ما با هدف کسب پیروزی به مصاف این تیم خواهیم رفت.

وی با اشاره به بازی این هفته سپاهان در مشهد مقابل پدیده این شهر، گفت: قطعا بازی در زمین حریف شرایط سخت‌تری را برای ما ایجاد می‌کند، اما ما سپاهان هستیم و خوشبختانه بیشتر نفرات خود را برای این دیدار در اختیار داریم و سعی خواهیم کرد تا اولین شکست را به پدیده تحمیل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز