خبرگزاری کار ایران

بازی با تاسیسات هیجانی و جذاب می‌شود؛

دبیری: شمس جزو بهترین مربیان دنیاست / درخواست شمسایی را قبول نکردم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۷۰

از کار حسین شمس راضی هستم. شمس مربی بسیار بزرگی است و سطح او از آسیا خیلی بالاتر است و جزو بهترین مربیان فوتسال جهان است.

مالک باشگاه دبیری‌تبریز از حسین شمس رضایت کامل دارد و معتقد است تیم فوتسال دبیری‌تبریز با توجه به امکاناتی که در این مجموعه مهیا شده و تماشاگران پرشوری که دارد تلاش خواهد کرد قهرمانی فصل گذشته‌ را تکرار کند و بهترین عنوان ممکن در آسیا را هم به دست آورد.

گفت‌وگوی افشین دبیری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*فصل جدید را خوب شروع نکردید و مقابل حفاری به تساوی رسیدید. چرا نتوانستید فصل را با برد شروع کنید؟
در بازی اول بچه‌های ما تازه از مسافرت آمده بودند و مسئولان کمیته‌فوتسال و تیم حفاری‌اهواز هم به ما قول داده بودند بازی روز شنبه برگزار شود. بچه‌های ما صبح جمعه به اهواز رسیدند و عصر همان روز بازی برگزار شد و شرایط عادی نبود. حفاری تیم بسیار خوبی است و در بازی‌های آسیایی هم همکاری خوبی با ما داشتند و در نهایت بازی خوبی برگزار شد و می‌توانست نتیجه دیگری رقم بخورد، چون هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند.

*بازی مقابل تاسیسات‌دریایی را چطور می‌بینید؟
مقابل تاسیسات‌دریایی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با صحبت‌هایی که حسین شمس با بچه‌ها کرده‌اند ۳ امتیاز بازی را بگیریم. معمولا بچه‌های ما در بازی‌های خانگی و با حضور هواداران خونگرم و پرشوری که داریم خوب نتیجه می‌گیرند. این نوید را هم به هواداران می‌دهیم که بازی‌های خانگی ما از این به بعد در سالن ۶ هزار نفری پورشریفی برگزار می‌شود تا هواداران برای حضور در سالن مشکلی نداشته باشند.

*تقابل تیم‌تان با وحید شمسایی در این هفته را چطور ارزیابی می‌کنید؟
وحید شمسایی از دوستان بسیار عزیز ماست و در فصل گذشته که به عنوان مربی و بازیکن با ما بود، یکی از بهترین فصل‌های ورزشی دبیری بود و ما هیچ‌وقت خاطرات خوب وحید را فراموش نمی‌کنیم و الان هم روابط خیلی‌خوب و گرمی با هم داریم و حتی شمسایی به من گفت اگر شما بگویید برای این بازی به تبریز نمی‌آیم که به او گفتم بحثکار حرفه‌ای است و با تمام توان مقابل ما بازی کن. فقط به شمسایی گفتم دوست دارم یک بازی خوب و بی‌حاشیه برگزار شود و امیدوارم همین کار انجام شود و بازی با هیجان و جذابی شود. بچه‌های ما آمادگی لازم برای این بازی را دارند و تاسیسات‌دریایی هم با حضور شمسایی یکی از تیم‌های مدعی این فصل است.

*از عملکرد حسین شمس تا این لحظه راضی هستید؟
مطمئنا حسین شمس تلاش‌ کرده و با تمرکز بالا آبروی خودش را در گرو باشگاه گذاشته‌اند. در بازی‌های آسیایی هم در دیدار مقابل نماینده تایلند داور به ناحق شمس را اخراج کرد و در بازی با ژاپن هم عدم حضورش خیلی تاثیرگذار بود. از کار شمس راضی‌ام. شمس مربی بسیار بزرگی است و سطح او از آسیا خیلی بالاتر است. او جزو بهترین مربیان فوتسال جهان است.

*چقدر به تکرار قهرمانی‌ در این فصل امیدوار هستید؟
امسال با توجه به اینکه بازیکنان در تیم‌ها پخش شده‌اند لیگ بسیار جذاب و پویایی خواهیم داشت و ۶-۷ تیم مدعی‌اند و هر تیمی که تمرکز بیشتر و حاشیه کمتری داشته باشد می‌تواند قهرمان شود. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تمام شرایط را در حد توان‌مان برای کادر فنی و بازیکنان مهیا کرده‌ایم و امیدواریم مجددا هواداران آذربایجان‌شرقی و تبریز را با قهرمانی شاد کنیم و در آسیا هم بهترین مقام ممکن را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز