خبرگزاری کار ایران

تهران را دوباره قطب فوتسال ایران می کنیم؛

ناصری: به خاطر رفاقت با شمسایی به تاسیسات آمدم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۵۹

رضا ناصری مدیرفنی جدید تیم لیگ برتری فوتسال تاسیسات دریایی تهران در مورد دلیل حضورش در این تیم گفت.

مدیرفنی جدید تیم لیگ برتری فوتسال تاسیسات دریایی تهران در مورد دلیل حضورش در این تیم گفت: با توجه به رفاقتی که با وحید شمسایی داشتم با کمال میل قبول کردم که به کادر فنی این تیم اضافه شوم.

به گزارش ایلنا، رضا ناصری با اشاره به پتانسیل فنی تیم تاسیسات افزود: خوشبختانه این تیم با حضور نفراتی مثل وحید شمسایی، سیامک داداشی، شهاب سفال منش و… در کادر فنی و مصطفی نظری، احمد پری آذر و مجید رئیسی در جمع بازیکنان تیمی است که پتانسیل زیادی دارد و امیدوارم بتوانیم فوتسال تهران را زنده کنیم. در سال های اخیر تهران تیمی قدرتمند نداشته و می خواهیم پایتخت دوباره قطب فوتسال ایران شود.

ناصری ادامه داد: فعلال برای فصل ۹۳ برنامه تیم جهت حضور در رده های بالایی است و برای فصل آینده با تقویت بیشتر به دنبال کسب قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در مورد حدود وظایفش در این تیم گفت: همه چیز در تاسیسات روی رفاقت بنا شده و من هم در کنار شمسایی و سایر اعضای کادر فنی در مسائل فنی دخیل هستم و امیدواریم تیمی بسازیم که در سال بعد بتواند در آسیا و دنیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز