خبرگزاری کار ایران

فوتسال دانشجویان جهان اسپانیا؛

تیم فوتسال دانشجویان ایران چهارم جهان شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۸۱

دیدار رده بندی چهاردهمین دوره مسابقه های فوتسال دانشجویان جهان یکشنبه شب برگزار شد و شاگردان علی صانعی در مصاف با تیم بلاروس مغلوب شدند و به مقام چهارم اکتفا کردند.

تیم فوتسال دانشجویان ایران با قبول شکست مقابل بلاروس به مقام چهارم مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان در اسپانیا رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار رده بندی چهاردهمین دوره مسابقه های فوتسال دانشجویان جهان یکشنبه شب برگزار شد و شاگردان علی صانعی در مصاف با تیم بلاروس در وقت قانونی به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند اما در ضربات پنالتی با حساب ۷ بر ۶ مغلوب شدند و به مقام چهارم اکتفا کردند.

تیم فوتسال دانشجویان ایران در مرحله مقدماتی با کسب ۶ امتیاز از دو پیروزی با نتایج ۷ بر ۲ و ۲ بر یک مقابل تیم های آلمان و اوکراین و یک شکست ۶ بر ۲ مقابل برزیل به عنوان تیم دوم گروه Bبه مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله با نتیجه ۳ بر یک مقابل پرتغال تیم اول گروه D پیروز شد و به جمع ۴ تیم برتر رقابت ها راه یافت.

این تیم در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم روسیه شد تا در دیدار رده بندی به مصاف بلاروس برود.

در چهاردهمین دوره مسابقه های فوتسال دانشجویان جهان ۱۶ تیم به مدت ۸ روز در شهر آنته کوئه را در ایالت مالاگا به رقابت پرداختند.

اسماعیل عباسیان مهر، حسین حیدری، سیدعلی کیایی، مسعود دانشور، مهران عالیقدر، بهروز جعفری، مسلم رستمی ها، مجید حاجی بنده، مجتبی حسن نژاد و محمد زارعی اعضای تیم فوتسال دانشجویان ایران را تشکیل می دهند.

علی صانعی(سرمربی)، حسین صدقی(مربی)، محمدحسین دادکان(مدیر تیم) و محمدرضا پهلوان(سرپرست) در کنار تیم دانشجویان حضور دارند.

تیم فوتسال دانشجویان ایران ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد فردا(سه شنبه) از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) وارد تهران می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز