خبرگزاری کار ایران

دنبال کسب جامم؛ نه حاشیه‌ها؛

شمس: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر و آسیاست / نمی‌شود جایی رفت که حاشیه نباشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۹۹

ما دنبال حاشیه نیستیم و دنبال جام هستیم و تمام تمرکزم روی موفقیت تیم است. حاشیه جزیی از کار ماست و نمی‌شود جایی رفت که حاشیه نباشد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان هدایت تیم فوتسال دبیری تبریز را بر عهده گرفته و با این تیم اهداف بزرگی دارد و قصد دارد با حمایت هواداران تبریزی هم قهرمان لیگ برتر شده و هم قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به ارمغان آورد.

گفت‌وگوی حسین شمس با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

در مورد قبول هدایت تیم فوتسال دبیری تبریز صحبت می‌کنید؟
بعد از اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نامه‌ای مبنی بر برائت من از هر گونه اتهامی را صادر کرد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم آن را تایید کرد، دیشب جلسه‌ای با افشین دبیری داشتیم و قرار شد فردا به تبریز بروم و قرارداد را نهایی کنیم و تمرینات تیم شروع شود.

چه اهدافی در دبیری تبریز دارید؟
اهداف ما قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و تکرار مقام قهرمانی در لیگ برتر است و دنبال تحقق این دو هدف هستیم به خصوص در آسیا که این چند ساله قهرمانی در باشگاه‌های آسیا برای ما به صورت آرزو درآمده و می‌خواهیم آن را تکرار کنیم.

با حواشی احتمالی چطور کنار خواهید آمد.
ما دنبال حاشیه نیستیم و دنبال جام هستیم و تمام تمرکزم روی موفقیت تیم است. حاشیه جزیی از کار ماست و نمی‌شود جایی رفت که حاشیه نباشد. سعی می‌کنیم با کمک افشین دبیری رئیس هیات مدیره و فرزین دبیری مدیرعامل باشگاه حاشیه‌ها را کنترل کنیم.

برای مردم تبریز که علاقه خاصی به فوتبال و فوتسال دارند، چه صحبتی دارید؟
فکر می‌کنم طرفداران فوتبال و فوتسال هم تراکتورسازی و هم دبیری شانس دارند که در آسیا قهرمان شود و این افتخار را به کلکسیون افتخارات شهر تبریز و طرفداران فوتبال و فوتسال در این شهر اضافه کنند. ما سعی می‌کنیم قهرمانی آسیا را بیاوریم و تقدیم مردم شهر اولی‌ها یعنی مردم خونگرم تبریز کنیم.

در تیم دبیری تبریز از بازیکنان بومی استفاده می‌کنید یا دنبال ستاره هستید؟
ما ۴ سهمیه داریم که باید با وسواس بگیریم و بقیه را از بچه‌های فصل قبل و بازیکنان تبریزی تامین خواهیم کرد. اسکلت اصلی تیم تبریزی خواهد بود و بقیه نفرات را از بیرون می‌گیریم و امیدواریم با حمایت مردم تبریز اصحاب رسانه‌ها بتوانیم قهرمانی را برای تبریز‌ی‌ها در لیگ برتر و آسیا به ارمغان بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز