خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ماهان تندیس قم:

ماهان تندیس به تیمداری خود ادامه می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۵۴

از اول قرار بود ما بر همین مبنا بود که برای به دست آوردن هر دو جام تیمداری کنیم / تا دو هفته آینده اعضای هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان سال آینده مشخص می شوند / شش بازیکن ماهان تندیس قم به بازی های جام رمضان کویت می روند / شاید مدیرعاملی را به شخص دیگری واگذار کنم و این به معنای عدم حضور ماهان تندیس نخواهد بود.

ایلنا: مدیرعامل ماهان تندیس قم گفت: به تیمداری خود در فوتسال قم ادامه می دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر جلالی در نشست خبری که پیرامون تیمداری ماهان تندیس در سال آینده لیگ برتر فوتسال در مجموعه ماهان تندیس قم برگزار شد، عنوان کرد: طبق توافقاتی که عصر پنج شنبه با مسئولین مربوطه داشتیم، مقرر شد مجموعه ماهان تندیس قم با قدرت بیشتری نسبت به سال گذشته به تیمداری خود در ورزش استان و خصوصا فوتسال ادامه دهد.

جلالی درمورد انتخاب کادر فنی تیم فوتسال بزرگسالان آقایان ماهان تندیس قم ابراز کرد: باتوجه به اینکه تازه وضعیت تیم داری ما مشخص شده است، هنوز راجع به این مسئله تصمیم گیری نکرده ایم و احتمال فراوان تا دو هفته آینده اعضای کادر فنی، بازیکنان و اعضای هیئت مدیره جدید تیم ماهان تندیس را اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه هدف ما کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال و جام حذفی کشور است، خاطر نشان کرد: از اول قرار بود ما بر همین مبنا بود که برای به دست آوردن هر دو جام تیمداری کنیم و برای این کار بیشتر بازیکنان فصل گذشته را حفظ خواهیم کرد و بازیکنان بومی قم که در شهرهای دیگر بازی می کنند به تیم قم باز می گردانیم.

مدیرعامل ماهان تندیس قم با اشاره به اینکه قرار بود پس از قهرمانی در جام حذفی فوتسال، تیم قم به تورنمنت روسیه اعزام شود، گفت: اگر بخواهیم به این بازی ها برویم مشکلی از طرف فدراسیون وجود ندارد و آن ها منتظر جواب ما هستند که ما تا کنون جواب قطعی به حضور در مسابقات روسیه ندادیم.

امیر جلالی درخصوص مبالغ پرداختی بازیکنان ماهان قم یادآور شد: طبق قانون، قراردادها را پرداخت کردیم و بازیکنان ۷۵درصد از مطالباتشان را دریافت کرده اند و مابقی نیز تا چند وقت آینده به آن ها داده می شود.

وی از اعزام شش بازیکن ماهان تندیس قم به بازی های جام رمضان کویت خبرداد و تصریح کرد: شش بازیکن اصلی تیم به این مسابقات می روند و مابقی بازیکنان در دوازدهم ماه مبارک رمضان به جام امارات می روند و مطمئنا انجام بازی بازیکنان ماهان تندیس برای این تیم ها درآمدزایی خوبی برای تیم خواهد داشت.

مدیرعامل ماهان تندیس قم درمورد اینکه چه شرایطی برای ادامه حضور خود در ورزش استان قم به مسئولین مطرح کردید، عنوان داشت: امکاناتی را برای مجموعه توریستی تفریحی ماهان تندیس می خواستیم که مسئولان همکاری و مساعدت خود را با ما اعلام کردند و این امر باعثشد ما تیمداری کنیم.

جلالی ابراز کرد: تا دو هفته آینده تمام اعضای تیم مشخص می شود و شاید فرد دیگری جای بنده مدیرعاملی این باشگاه را عهده دار شود و این بدان معنا نیست که تیم ماهان تندیس به مجموعه دیگری واگذار شده است.

وی که حامی مالی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس نیز در فصل گذشته لیگ برتر بانوان کشور بود، درخصوص ادامه حمایتش از این تیم اظهار داشت: این کار به توان مسئولین تیم بانوان برگر می گردد و در سالی که گذشت مجموعه ماهان تندیس فقط حمایت مالی می کرد و به امور داخلی تیم کاری نداشت.

مدیرعامل ماهان تندیس قم افزود: مقرر شده است امتیاز تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس که به لیگ برتر صعود کرده واگذار شود و امتیاز یک تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برای نماینده قم خریداری شود.

در حاشیه این نشست، رضا ملکی از پیشکسوتان عرصه خبری قم به نمایندگی از خبرنگاران حاضر در جلسه به ایراد سخن پرداخت و ضمن تشکر از امیر جلالی برای حضور موفق در عرصه ورزشی عنوان کرد: واقعا دشوار است و جای تقدیر دارد که در اوضاع نامطلوب اقتصاد کشور، مجموعه شما از نماینده قم در لیگ برتر فوتسال حمایت می کند و شما با این کار به نوعی آبروی قم را در ورزش کشور حفظ می کنید.

وی ادامه داد: امیدواریم مشکلات و عدم حمایت هایی که در سال گذشته برای مجموعه شما وجود داشت، در فصل جدید برطرف شود و شما بتوانید به خواسته خود و مردم قم که قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است برسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز