خبرگزاری کار ایران

تصمیم قطعی را نگرفته‌ام:

جلالی: ۳۰ خرداد می‌گویم ماهان تیمداری می‌کند یا خیر / عده‌ای فقط قهرمانی را دیدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۰۲

یک روز می‌گفتند جلالی تیمداری می‌کند و روز دیگر عکس این اخبار مخابره می‌شد / همه گفتند قهرمانی حذفی باعثمی‌شود ما سال آینده هم تیمداری کنیم، ولی انگار این افراد فقط این عنوان را دیدند.

ایلنا: مدیرعامل ماهان تندیس قم گفت: جمعه این هفته می‌گویم سال آینده تیمداری می‌کنم یا خیر.

امیر جلالی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص اینکه سال آینده نیز حامی نماینده فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال کشور است یا خیر، عنوان کرد: در حال فکر کردن و مشاوره با دوستانم هستم و تا این لحظه تصمیم قطعی را در این موضوع نگرفته‌ام.

وی ادامه داد: پس از پایان بازی‌های جام حذفی فوتسال کشور و حتی بعد از اتمام لیگ گذشته، حرف‌های زیادی در رسانه‌ها منتشر شد و هر روز یک چیز مخابره می‌کردند. یک روز می‌گفتند جلالی تیمداری می‌کند و روز دیگر عکس این اخبار را می‌دیدیم.

مدیرعامل ماهان تندیس قم افزود: پس از پایان رقابت‌های حذفی کشور که با قهرمانی ما همراه بود، همه گفتند این عنوان باعثمی‌شود ما سال آینده هم تیمداری کنیم، ولی انگار این افراد فقط قهرمانی را دیدند و به چیزهای دیگر توجه نکردند که آیا مشکلی در این راه وجود دارد یا نه.

جلالی در مورد اینکه بهتر نیست زودتر راجع به این مسئله تصمیم‌گیری شود، اظهار کرد: با دوستانم در حال پیگیری این موضوع هستم و به جمع بندی‌هایی رسیده‌ام، اما چند روز دیگر صبر می‌کنم و تصمیم نهایی را ۳۰ خرداد در نشست خبری اعلام می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز