خبرگزاری کار ایران

تیم ملی در آسیا فوق العاده ظاهر شد؛

هاشم زاده: چرا وقتی ژاپن را بردیم دستیاران خسوس ضعیف نبودند!

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۰۴

متاسفانه مشکل ما همین است و تا یک باخت رقم می خورد همه می خواهند تقصیرها را گردن بقیه بیاندازند. ما در یک سال گذشته ۳ بار ژاپن را بردیم و کسی نگفت که دستیاران خسوس ضعیف هستند.

مربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است سطح کیفی تیم ما در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالا و حتی فوق‌العاده بوده و ما روی یک بدشانسی بازی فینال را به ژاپن واگذار کردیم و نتوانستیم جام قهرمانی را به دست آوریم و حالا هم نباید به خاطر یک شکست تا این حد برای تیم ملی حاشیه درست شود.

گفت‌وگوی محمد هاشم‌زاده با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

با توجه به تمامی انتقاداتی که نسبت به خسوس کاندلاس مطرح شده او همچنان به کارش در تیم ملی فوتسال ایران ادامه می دهد، ‌ در این رابطه چه نظری دارید؟

تصمیم گیرنده شخص افتخاری است اما خسوس در تیم ما کلاً عملکرد خوبی داشت و فقط در بازی آخر و با بدشانسی به ژاپن باختیم. امیدوارم افتخاری هر تصمیمی می گیرد به نفع فوتسال ایران باشد ضمن اینکه حاشیه ها نباید مانع کار فوتسال شود.

در این مدت کار خسوس را چطور دیدید؟

به نظر من خسوس مربی خوبی است و یک دفاع نوین را درفوتسال ما اضافه کرده و حالا همه تیم ها را از جلو پرس می کنیم. مثل برزیل و اسپانیا. دیگر تیم ما مثل قبل از عقب زمین دفاع نمی کند و خط دفاعی ما چند پله جلوتر آمده و همه تیم ها را پرس می کنیم.

افتخاری اعلام کرده که فاصله خسوس و دستیارانش زیاد است و به همین دلیل قصد دارد کادر فنی تیم ملی را تقویت کند، به عنوان یکی از دستیاران خسوس در این رابطه چه نظری دارید؟

نمی دانم چه بگویم. افتخاری نظر شخصی اش را گفته و من هر کمکی که بخاطر رشد و پیشرفت فوتسال ایران باشد انجام می دهم. اما در این رابطه نمی دانم چه بگویم.

حالا واقعاً فاصله شما و خسوس اینقدر زیاد است؟

من که نمی توانم راجع به خودم نظر بدهم کارشناسان باید در این رابطه صحبت کنند که اختلاف من و خسوس چقدر است.

در این مدت با عنوان دستیار چقدر به خسوس کمک کردید؟

خیلی سعی کردم با خسوس همسو شوم و خیلی از کارها را پیش بردم. متاسفانه مشکل ما همین است و تا یک باخت رقم می خورد همه می خواهند تقصیرها را گردن بقیه بیاندازند. ما در یک سال گذشته سه بار ژاپن را بردیم و کسی نگفت که دستیاران خسوس ضعیف هستند. اما نمی دانم این حرف ها از کجا می آید. به نظر افتخاری احترام می گذارم و او صلاح کار را می داند. افتخاری استاد بنده است و حرفی ندارم اما این طوری هم نباید باشد که با یک باخت چنین مسائلی مطرح شود. در همان بازی با ژاپن و در ۳ ثانیه پایانی اصغر حسن زاده فرصت خیلی خوبی داشت و اگر توپ او گل می شد و می بردیم، ما خوب بودیم. اما حالا که آن توپ گل نشده و به ژاپن باختیم ما بد شدیم!

در مجموع از عملکرد تیم ملی راضی بودید؟

تیم ملی ما نسبت به گذشته عملکرد خوبی داشت اما در بازی آخر مقابل ژاپن استرس نگذاشت که نتیجه بگیریم. توپ های ما تبدیل به گل نشد و هر چه زمان بازی جلو رفت استرس ما بیشتر شد چون در ایران همه از ما قهرمانی می خواهند اما برای ژاپن باخت مقابل ایران مشکلی ندارد چون می گویند ما به قهرمان آسیا باختیم. در مجموع ما باید سطح کیفی تیم را در نظر بگیریم که از این نظر فوق العاده بودیم. درست است که ژاپن قهرمان شد و جام را بالای سر برد اما تیم ما واقعا بهتر و سرتر از ژاپن بود و روی یک بدشانسی نتیجه را گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر