خبرگزاری کار ایران

۴ بازیکن طراز اول به دبیری می‌آیند؛

دبیری: منتظر بازگشت شمسایی هستیم / قرعه ما در جام‌ باشگاه‌ها خوب بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۹۱

قصد داریم ۴ بازیکن شاخص را در پست‌های مختلف در اختیار بگیریم که برخی آزاد برخی هم قرارداد دارند که امیدوارم با همه آنها به توافق رسیده و با تیمی قدرتمند در جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم و قهرمان شویم.

مالک و عضو هیات مدیره باشگاه دبیری‌تبریز در خصوص قرعه‌کشی جام باشگاه‌های آسیا گفت: از این قرعه‌کشی رضایت داریم هر چند در گروه آسانی قرار نگرفتیم. ترجیح می‌دادیم با چونبوری مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی پیکار کنیم.

به گزارش ایلنا، افشین دبیری با بیان این مطلب اظهار کرد: همه تیم‌های حاضر در مسابقات قوی هستند و کادر فنی باید شناخت خوبی از این تیم‌ها پیدا کند و اینکه بازیکنان خارجی آنها چه کسانی هستند. ما سال گذشته با تیم القادسیه کویت هم در تورنمنت کویت بازی کردیم که شکست بدی از این تیم خوردیم.

وی متذکر شد: البته آن موقع القادسیه بازیکنان برزیلی زیادی داشت که تیم بسیار قدرتمندی بودند و ما هم از تیم فعلی تنها ۴ بازیکن را در آن بازی‌ها داشتیم. روی تیم لبنانی هم شناخت نداریم، اما چونبوری و القادسیه سرمایه‌گذاری خوبی روی فوتسال کرده اند. البته این را بگویم که تیم ما جدا از مسائل فنی با غیرت و همبستگی که در بازیکنان وجود دارد و عامل مهمی برای قهرمانی ما در لیگ بود. در این رقابت‌ها به دنبال قهرمانی است هر چند فوتسال ما فراتر از آسیاست و ان‌شالله با اتحاد تیمی قهرمان می‌شویم.

دبیری درخصوص جایگاه این تیم در دور گروهی افزود: ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که تیم اول گروه شویم. البته همه چیز در این رابطه به کادر فنی بستگی دارد و آنها باتوجه به شرایط مسابقات بهترین تصمیم را می‌گیرند. ان‌شالله با تاکتیک مورد نظر کادر فنی و بازی‌های خوب عملکرد مناسبی از خودمان برجای می‌گذاریم.

عضو هیات مدیره دبیری تبریز درخصوص برنامه‌های این تیم برای حضور در فصل آتی اظهار کرد: منتظریم وحید شمسایی و سفال‌منش از سفر برگردند و برنامه آنها را بگیریم. این هفته مذاکرات را نهایی می کنیم و ان‌شالله از نیمه دوم خرداد استارت می‌زنیم. اگر زودتر استارت می‌زدیم بازیکنان خسته می‌شدند و دیرتر هم زمان از دست می‌رود و فکر می‌کنم این تاریخ زمان خوبی باشد، ضمن اینکه چندین اردو را در برنامه خود داریم که با توجه به نیاز کادر فنی برنامه‌ریزی می‌کنیم و بنا داریم یک دوره مسابقه چهارجانبه هم در تبریز برگزار کنیم.

دبیری در مورد حضور شمسایی به عنوان سرمربی این تیم در ایران و آسیا و جذب بازیکن جدید گفت: وی قول همکاری دوباره با ما را داده‌اند که ما هم روی این قول حساب کرده‌ایم. قصد داریم ۴ بازیکن شاخص را در پست‌های مختلف در اختیار بگیریم که برخی آزاد برخی هم قرارداد دارند که امیدوارم با همه آنها به توافق رسیده و با تیمی قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم و قهرمان شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر