خبرگزاری کار ایران

اظهارنظر عجیب دبیر کمیته فوتسال؛

دبیری تمایلی به حضور در مراسم قرعه‌کشی جام‌باشگاه‌ها نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۵۵۷

مسئولان باشگاه دبیری‌تبریز روز گذشته با مراجعه به کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حالی از نامه AFC خبردار شدند که عملا نتوانستند با توجه زمان اندک باقی مانده برای شرکت در این مراسم حضور یابند.

مسئولان دبیری تبریز روز گذشته با مراجعه به کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حالی از نامه AFC مبنی بر قرعه‌کشی روز جمعه جام باشگاه‌های آسیا در چین خبردار شدند که عملا نتوانستند در این مراسم حضور یابند.

به گزارش ایلنا، تعلل در اطلاع‌رسانی به باشگاه دبیری باعثعدم رعایت پروتکل رایج در اعزام نماینده دبیری به مراسم قرعه‌کشی شده، دبیر کمیته فوتسال نظر دیگری داشته و چنین گفت: نامه یک روز قبل از حضور آقای دبیری در کمیته فوتسال به دست ما رسیده بود و به همین خاطر به محض دیدن ایشان به اطلاعشان رسانده شد. اینکه تعللی از جانب ما صورت گرفته باشد، صحیح نیست و این کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است که نامه را دیر به ما ارسال کرده است!

حسین‌زاده حضور نماینده تیم در این مراسم قرعه‌کشی را کم اهمیت دانسته و متذکر شد: روال همیشه بر این بوده که AFC برای قرعه‌کشی بازی‌های تیم ملی، نامه خود را به ما ارسال می‌کرده و خواستار معرفی نماینده می‌شده، اما هیچ اجباری در میان نبوده و با تاخیری که خودشان داشته‌اند جای هیچ نگرانی نیست. هر چند من فکر می‌کنم آقای دبیری هم تمایلی به حضور در این مراسم نداشتند که بروند!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز