خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ویتنام؛

شکست عجیب ژاپن مقابل ازبک‌ها / اوج حساسیت در گروه چهارم!

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۷۳

در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا از گروه چهارم تیم ملی ژاپن که به مصاف ازبک‌ها رفته بود با نتیجه ۲ بر یک به حریف خود باخت.

تیم ملی فوتسال ژاپن در مصاف با ازبکستان تن به شکست داد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های جام ملت‌های فوتسال آسیا از گروه چهارم تیم ملی ژاپن که به مصاف ازبک ها رفته بود با نتیجه ۲ بر یک به حریف خود باخت.

ژاپن در دقیقه ۹ با گلزنی نیشیتانی از حریف پیش افتاد ولی یک دقیقه بعد آندره شلما گل تساوی را برای ازبک ها به ثمر رساند تا با گلزنی دقیقه پایانی آرتور یونوسف ازبک ها بازی باخته را با پیروزی به اتمام برسانند. در دیگر دیدار این گروه قرقیزستان با نتیجه ۴ بر یک بر کره جنوبی فائق آمد.
در این گروه قرقیزستان و ازبکستان با ۴ امیتاز در رده های اول و دوم قرار دارند و ژاپن با ۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد، کره جنوبی نیز بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

همچنین در گروه سوم مسابقات نیز تایلند با نتیجه ۵ بر ۲ بر چین تایپه غلبه کرد. ونگ کایو کاپیتان شماره ۷ تایلند به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. تایلند در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که در نیمه اول هم با نتیجه ۳ بر صفر از حریف خود پیش بود. مسئول برگزاری این مسابقه عباس ترابیان بود. مالزی دیگر تیم این گروه هم با نتیجه جالب توجه ۵ بر ۱ بر لبنان غلبه کرد، تا شگفتی های این روز کامل شود. در این گروه تایلند با ۶ امتیاز در صدر و تیم های مالزی و لبنان به ۳ امتیاز در رده های بعدی هستند. چین تایپه نیز بدون امتیاز در انتهای این جدول قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز