خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ویتنام؛

تیم ملی فوتسال با لباس سفید برابر اندونزی

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۹۸

نشست هماهنگی سرپرستان و مربیان تیم‌ها امروز صبح در محل هتل برگزار شد که پس از پایان نشست قرار شد تا ایران با لباس یکدست سفید برابر اندونزی با لباس یک دست قرمز بازی کند.

سرپرست تیم ملی فوتسال پس از حضور در نشست هماهنگی تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال اسیا گفت: قرار شد تا تیم تیم ملی فوتسال ایران برابر قرمزپوشان اندونزی یکدست سفید بپوشد.

به گزارش ایلنا، حسن حسین‌زاده افزود: نشست هماهنگی سرپرستان و مربیان تیم‌ها امروز صبح در محل هتل برگزار شد که پس از پایان نشست قرار شد تا ایران با لباس یکدست سفید برابر اندونزی با لباس یک دست قرمز بازی کند.

وی درباره برگزاری تمرین ملی‌پوشان گفت: صبح امروز ساعت ۱۰:۰۰ به وقت ویتنام و ۷:۳۰ به وقت ایران، ملی‌پوشان به مدت ۳۰ دقیقه تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده و بعد از ظهر امروز نیز رأس ساعت ۱۹:۴۵ به وقت محلی و ساعت ۱۷:۱۵ به وقت تهران تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را تا پیش از بازی با اندونزی برگزار می‌کنند.

وی درباره امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرار داده شده، گفت: خوشبختانه امکانات مطلوب است و بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. بازیکنان کاملا آماده بوده تا با انگیزه بالا به مصاف حریفان خود بروند و نتایج خوبی را کسب کنند.

گفتنی است؛ برنامه دیدار روز اول گروه B به شرح زیر است:

۱۰/۲ / ۹۳: ایران – اندونزی، ساعت ۱۲:۳۰
۱۰/۲ / ۹۳: استرالیا – چین، ساعت ۱۵:۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز