خبرگزاری کار ایران

در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛

کفاشیان: نباید هیچ حریفی را کوچک بدانید / پاداش ویژه‌ای در نظر گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۲۳

کشورهای آسیا سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال کرده‌اند. تایلند، ژاپن و حتی کشورهای دیگر هم در این رشته تلاش کردند، نباید هیچ حریفی را کوچک بدانید.

رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین جلسه تمرینی ملی‌پوشان فوتسال حاضر شد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان پس از پایان تمرین خطاب به ملی‌پوشان گفت: شما نباید مغرور شوید. هر چند در جمع ۵-۶ تیم برتر دنیا هستید. شما که هستید، اگر ما هم باشیم می‌توانیم در جام جهانی بین ۳ کشور اول جهان قرار بگیریم. این اراده را در شما، کادر فنی و کمیته فوتسال می‌بینم. این کمیته وظایفش را خوب انجام داده است. سال گذشته دست‌ ما تنگ‌تر بود و به دلیل مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم به شما خوب برسیم.

وی ادامه داد: من به اینجا آمده‌ام تا وعده پاداش بدهم. بعد از آنکه در ویتنام نتایج خوبی گرفتید و به جام جهانی رفتید و با دست پر برگشتید پاداش ویژه‌ای به شما اهدا خواهم کرد. باید به فکر رفتن به جام جهانی و بازی با تیم‌های مطرح دنیا باشیم. شما منظم و متعهد بوده‌اید و جزو بهترین‌ها هستید. هیچ حاشیه‌ای هم نداشته‌اید و خوب تمرین کرده‌اید. من به عنوان مسئول فدراسیون به وجود شما افتخار می‌کنم و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. دعا می‌کنیم با دست پر بازگردید و نتایجی شایسته بگیرید.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نشان دهید آسیا برای شما کوچک است، تاکید کرد: کشورهای آسیا سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال کرده‌اند. تایلند، ژاپن و حتی کشورهای دیگر هم در این رشته تلاش کردند، نباید هیچ حریفی را کوچک بدانید.

همچنین رضا افتخاری نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر از جمع ۲۵ بازیکن شایسته فقط ۱۴ بازیکن در اردو هستند. امیدوارم بتوانیم در اردوهای آینده از وجود بازیکنان خط خورده هم استفاده کنیم. تیم ما شخصیت قهرمانی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز