خبرگزاری کار ایران

در دومین دیدار تدارکاتی؛

تیم ملی فوتسال حریف روسی خود را شکست داد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۹۹

تیم ملی فوتسال که برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی به روسیه سفر کرده است، دومین دیدار خود را برابر افری کاپ برگزار کرد و طی آن موفق شد این تیم را با نتیجه ۸ بر ۲ شکست دهد.

دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال در راه آماده‌ سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با پیروزی پرگل برابر افری کاپ روسیه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال که برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی به روسیه سفر کرده است، دومین دیدار خود را برابر افری کاپ برگزار کرد و طی آن موفق شد این تیم را با نتیجه ۸ بر ۲ شکست دهد.

حمید احمدی، فرهاد فخیم، محمد طاهری و بهروز جعفری همراه با مهدی جاوید و حسین طیبی(۲ گل) بازیکنانی بودند که برای تیم ملی فوتسال در این دیدار گلزنی کردند.

شاگردان خسوس کاندلاس در نخستین دیدار تدارکاتی در روسیه برابر نوریل نیکل و با تک گل وحید شفیعی به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند. البته پس از انجام بازی در وقت قانونی، مقرر شد هر دو تیم ۹ ضربه پنالتی به ثمر برسانند که از این تعداد، ایران ۶ ضربه را به گل تبدیل کرد و نوریل موفق شد ۷ ضربه را گل کند.

دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال در روسیه در راستای آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انجام شد.

سیزدهمین دوره این رقابت‌ها طی روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه و با حضور ۱۶ تیم در ویتنام برگزار می‌شود. استرالیا، چین و اندونزی حریفان ایران در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز