خبرگزاری کار ایران

آقایان هر روز برایم دردسر درست کردند؛

نظری: خسوس مرد باشد و بگوید چرا خطم زد / اجازه ندادند حتی یک دقیقه با تیم ملی تمرین کنم

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۸۴

خسوس به وی گفت برای جام ملت ها دو دروازه بان آماده را به همراه خواهد برد و از نظر او نظری مصدوم بوده و توانایی همراهی تیم ملی را لااقل در این تورنمنت ندارد.

پس از حضور تیم ملی فوتسال ایران در روسیه در شرایطی که مصطفی نظری خود را آماده می‌کرد تا به تمرین تیم ملی ایران بپیوندد به او اعلام شد باید در جلسه ای فوری با سرمربی تیم ملی حاضر شود.

به گزارش ایلنا، خسوس کاندلاس در این جلسه ابتدا ضمن برشمردن توانایی‌های فنی صخره سنگی فوتسال جهان به وی گفت که برای جام ملت‌ها دو دروازه‌بان آماده را به همراه خواهد برد و از نظر او مصطفی نظری مصدوم بوده و توانایی همراهی تیم ملی در ویتنام را ندارد.

در این جلسه نظری به خسوس یادآور می‌شود که در ۴ بازی گذشته نوریل در ۲ بازی درون دروازه تیمش به میدان رفته و تاکید می‌کند به هیچ عنوان مصدوم نیست، اما خسوس زیر بار نرفته و با اشاره به صحبت‌های سرمربی نوریل می‌گوید همین که دوران نقاهت خود را نیز پشت سر می‌گذارد برای حضور در جام ملت‌های آسیا قابل پذیرفتن نیست. به این ترتیب از حضور نظری برای شرکت در تمرین تیم ملی ممانعت به عمل آمده و اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی در اردوی تیم ملی ایران حاضر می‌شوند.

مصطفی نظری به دنبال انتشار این خبر و اطلاع از خط خوردنش، صبح امروز در برنامه روی خط ورزش رادیو ایران حاضر شد و از طریق ارتباط تلفنی صحبت‌های خود را درباره تصمیم عجیب کادرفنی تیم ملی مطرح کرد. بخش هایی از مصاحبه تند مصطفی نظری را همچنین می توانید در ادامه بخوانید:

* سناریو از یکسال پیش و بعد از درگیری‌ام با فراشی شروع شد. در همان زمان افتخاری مصاحبه کرد و گفت نظری هیچ تقصیری نداشته، اما من سکوت کردم. اردوی برزیل هم دعوت نشدم و گفتند مصدوم هستم و در حالیکه مصدوم نبودم باز هم صحبت نکردم. من را برای بازی با روسیه به یزد بردند و به من بازی ندادند و باز هم گفتند نظری مصدوم است، اما من در لیگ روسیه بازی کرده بودم و باز هم اعتراضی نکردم.

* تیم ملی در هتلی تمرین می‌کند که نوریل حضور دارد و من هم آنجا تمرین می‌کنم اما می‌گویند نظری شرایط تمرین را ندارد. دیشب در هتل با خسوس صحبت کردم و گفت از سرمربی‌ام شنیده مصدومم، اما چطور می‌شود سرمربی نوریل من را بازی می‌دهد و بعد می‌گوید مصدوم هستم؟

* از دیشب تا الان نخوابیده‌ام چون نمی‌توانم جلوی تیم ملی ایران بازی کنم، اما از طرفی هم مجبورم و باید برای تیم باشگاهی‌ام کار کنم. خسوس مرد باشد و بگوید مصطفی نظری و وحید شمسایی را نمی‌خواهد و آنها جایی در تیم ملی ندارند. چرا مصدومیت را بهانه می‌کند؟

* دیگر خسته شدم، اما خوشحالم تکلیف یکسره شد. من می‌دانم دیگر جایی در تیم ملی ندارم و شک نکنید دیگر دعوت نمی‌شوم. آقایان هر روز برایم یک دردسر درست کردند و این شرایط واقعا ناعادلانه است.

* تنها از آقایان می‌خواستم احترام من را نگه دارند، اما واقعا ناراحت شدم وقتی شنیدم حتی از ایران برای من لباس نیاورده‌اند. حتی اجازه ندادند یک دقیقه با تیم تمرین کنم. یعنی مصطفی نظری نمی‌تواند یک جلسه با تیم ملی تمرین کند؟ مطمئن باشید اگر تمرین می‌کردم به خسوس نشان می‌دادم چقدر آماده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز