خبرگزاری کار ایران

انصراف تیم‌ها قابل پیش‌بینی بود؛

صانعی: حضور ما در جام‌حذفی به احترام کمیته فوتسال بود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۳۵

بازی‌ها حساس و فشرده است و به دلیل حساسیت کار تیم‌ها ترجیح می‌دهند درجام حذفی فوتسال شرکت نکنند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: انصراف تیم‌ها از جام حذفی فوتسال طبیعی و قابل پیش بینی بود.

علی صانعی در گفتگو باخبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر در مقطع حساسی از لیگ برتر هستیم و انصراف تیم‌ها از جام حذفی فوتسال قابل پیش بینی بود. طبیعی است تیم‌ها در جام حذفی شرکت نکنند چون کار تیم‌های مدعی و کاندیدای سقوط در لیگ برتر حساسیت بالایی دارد و ترجیح می‌دهند در لیگ برتر موفق باشند.

وی افزود: نکته دیگر این است که برای قهرمان جام حذفی چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا قهرمان این مسابقات به آسیا می‌رود؟ یا به لحاظ مالی جایزه خاصی می‌گیرد؟ هیچ‌کدام از این مسائل نیست و چون چنین چیزهایی برای قهرمان جام حذفی فوتسال تعریف نشده، تیم‌ها این جام را چندان جدی نمی گیرند و ترجیح می دهند لیگ را جدی‌تر دنبال کنند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی همچنین تاکید کرد: فاصله بازی‌ها با احتساب جام حذفی خیلی کم است و تیم‌ها نمی‌توانند ریکاوری کنند. ما هم چون میزبان هستیم به احترام کمیته فوتسال در جام حذفی شرکت می‌کنیم اما تیم‌های دیگر شرکت نکردند تا به لیگ برسند و رنج سفر را به جان بخرند.

صانعی در پایان گفت: در هفته‌های آخر فشار زیاد است و بازیکنان آسیب می‌بینند به همین دلیل باشگاه‌ها میل چندانی به حضور در جام حذفی ندارند. به نظرم برگزاری جام‌حذفی خوب است اما زمان بدی را برای اجرای آن انتخاب کردند و اگر این مسابقات یک ماه قبل از لیگ برگزار می‌شد، تیم‌ها راغب بودند شرکت کنند چون بازی‌های تدارکاتی برای تیم‌ها محسوب می‌شد. الان اوج مسابقات لیگ است و بازی‌ها حساس و فشرده است و به دلیل حساسیت کار تیم‌ها ترجیح می‌دهند در جام حذفی فوتسال شرکت نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز