خبرگزاری کار ایران

امیدواریم و هنوز ناامید نشده‌ایم؛

کشاورز: دبیری هنوز قهرمان نشده / تبریزی‌ها امسال خوش‌شانس بودند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۹۸

هنوز چیزی تمام نشده است. دبیری امسال یک مقدار خوش‌شانس هم بوده هر چند تیم خوب و قابل‌احترامی است. قهرمانی برای ما با این شرایط خیلی سخت شده، اما امیدواریم و هنوز ناامید نشده‌ایم.

کاپتیان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: پتروشیمی‌ماهشهر هیچ شانسی برای برد مقابل ما نداشت.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی ما و پتروشیمی‌ماهشهر بازی خوبی بود و ضمن احترام به این تیم باید بگویم که ما مسلط بر بازی بودیم و پتروشیمی‌ماهشهر خوش‌شانس هم بود چون باید گل‌های بیشتری به آنها می‌زدیم. پتروشیمی در این بازی هیچ شانسی برای برد نداشت هر چند آنها خیلی تلاش کردند و دویدند و زحمت خودشان را کشیدند، اما ما مسلط تر بودیم و حق ما پیروزی بود.

وی افزود: در ۶ هفته مانده به پایان لیگ ۶ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم، اما تلاش‌ خود را برای قهرمانی می‌کنیم و تا روز آخر می‌جنگیم. وظیفه ما تلاش کردن است و بقیه مسائل دست خداست. قهرمانی برای ما با این شرایط خیلی سخت شده، اما امیدواریم و هنوز ناامید نشده‌ایم.

کشاورز در پایان گفت: دبیری تبریز تیم خوبی دارد و وحید شمسایی با این تیم خوب کار کرده و در حال حاضر صدرنشین لیگ است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید حمایت شود که از دبیری در این فصل خیلی خوب حمایت شد اما تا آخر فصل هنوز مانده و اینکه بگوییم دبیری قهرمان است، هنوز چیزی تمام نشده است. دبیری امسال یک مقدار خوش‌شانس هم بوده هر چند تیم خوب و قابل‌احترامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز