خبرگزاری کار ایران

در رقابت با دبیری انگیزه دو چندانی داریم؛

خوراکچی: شاگردان شمسایی مار گزیده شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۹۰

میثاق تهران در هفته بیستم روز پنج شنبه ۱۷بهمن ۱۳۹۲ در سالن علوم پژشکی تبریز به مصاف صدرنشین لیگ برتر دبیری می‌رود.

محمود خوراکچی سرمربی میثاق تهران درخصوص رقابت حساس تیمش با دبیری در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به اتفاقات نیم فصل نخست دررقابت با دبیری انگیزه دو چندانی داریم.

به گزارش ایلنا، سرمربی میثاق تهران با اشاره به حضور هواداران تبریزی در ورزشگاه گفت: هواداران تبریزی نیز تاکنون در رقابت‌های دبیری تنها به تشویق تیم خود پرداخته و فضای حاشیه ای ایجاد نکرده‌اند امیدواریم از حضورمان در تبریز نیز خاطره خوبی ایجاد کنند.

خوراکچی در ایران افزود: یکی از نکات مهم این رقابت شکست دبیری مقابل ماهان است که باعثشده شاگردان شمسایی مارگزیده شوند و به جبران شکست سنگین خود رقابتی دشوار را به نمایش بگذارند، اما خوشبختانه شناخت دقیقی که به تفکرات کادر فنی این تیم و تک تک بازیکنانش همچنین برنامه بازی آنها داریم دست‌مان را برای رقابتی پایاپای باز گذاشته است.

اضافه می شود میثاق تهران در هفته بیستم روز پنج شنبه ۱۷بهمن ۱۳۹۲ در سالن علوم پژشکی تبریز به مصاف صدرنشین لیگ برتر دبیری می رود.

این دیدار راس ساعت ۱۷:۳۰ برگزار و به صورت مستقیم از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز