خبرگزاری کار ایران

تکلیف قهرمان هفته‌های آخر مشخص می‌شود؛

طاهری: دبیری تازه یک بازی طعم اشتباهات داوری را چشید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۵۲

اگر قرار بود دیدار هفته گذشته دبیری برابر گیتی‌پسند و دیدار این هفته دبیری برابر ماهان تندیس بدون اشتباهات داوری به پایان برسد الان اختلاف امتیاز صفر بود نه ۶ امتیازی که به وجود آمده است.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند گفت: تیم دبیری تازه در یک بازی طعم اشتباهات داوری را چشیده و اگر جای ما بودند و در چندین بازی این چنین داوران علیه تیم‌شان سوت می‌زدند چه می‌کردند.

به گزارش ایلنا، علی طاهری در خصوص بازگشت امید به تیم فوتسال گیتی‌پسند برای رسیدن به صدر جدول اظهار داشت: فوتسال ورزش ثانیه‌ها است و طبیعی است تا دقیقه آخر دست از تلاش برنمی‌داریم. هنوز بسیاری از بازی‌های فصل باقی مانده و ممکن است تیمی جز گیتی‌پسند و دبیری قهرمان لیگ شود، با این اوصاف دلیلی ندارد از قهرمانی دست بکشیم.

وی با اشاره به اظهارات مالک باشگاه دبیری بیان داشت: اگر قرار بود دیدار هفته گذشته دبیری برابر گیتی‌پسند و دیدار این هفته دبیری برابر ماهان تندیس بدون اشتباهات داوری به پایان برسد الان اختلاف امتیاز صفر بود نه ۶ امتیازی که به وجود آمده است.

مدیرعامل گیتی‌پسند با اشاره به اینکه تیم دبیری تیم قدرتمندی است، افزود: تمام بازیکنان این تیم سابقه طولانی در پوشیدن پیراهن تیم ملی دارند و سال‌هاست در لیگ بازی می‌کنند، بازیکنانی مثل شمسایی، فخیم، اصغری‌مقدم و… سال‌ها در لیگ تجربه دارند و ما تیم دبیری را یک تیم قدرتمند در لیگ می‌دانیم.

طاهری درباره ادامه لیگ برتر فوتسال نیز بیان داشت: این لیگ بالا و پایین زیادی دارد و تکلیف تیم قهرمان به عقیده من به هفته‌های آخر کشیده می‌شود. در درجه اول باید همه بازی‌های خود را ببریم و اگر شایسته قهرمانی بودیم قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز