خبرگزاری کار ایران

سیاست‌گذاری دبیری درست و منطقی است؛

شمس: خسوس لیگ فوتسال را نمی‌بیند / هیچ پدیده‌ای رو نشد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۵۸

امیدوار بودیم خسوس وقت بیشتری برای لیگ بگذارد و بچه‌های مستعد و آینده‌دار را شناسایی کند که این اتفاق تا این لحظه نیفتاده‌ است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: دبیری تبریز در نیم فصل اول نشان داد که سیاست گذاری اش درست بوده است.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال به پایان رسید، فکر می‌کنم سیاست‌گذاری باشگاه دبیری تبریز دقیق و منطقی بود چون سال گذشته چهارم شدند وامسال تیم را برای قهرمانی بستند و در نیم فصل اول نشان دادند که سیاست‌گذاری آنها درست بوده است. تیم‌های گیتی‌پسند و حفاری هم در تعقیب دبیری هستند و رقابت فشرده‌ای در بالای جدول است، همانطور که در پایین جدول هم چند تیم برای بقا تلاش می‌کنند.

وی افزود: نیم فصل اول به لحاظ فنی بسیار خوب بود و جای تأسف دارد که سرمربی تیم ملی اصلاً لیگ را نمی‌بیند چراکه خسوس کاندلاس مدام در مسافرت و مرخصی است، بنابراین بازیکنان هر چه در لیگ تلاش کنند، دیده نمی‌شوند. امیدوار بودیم خسوس وقت بیشتری برای لیگ بگذارد و بچه‌های مستعد و آینده‌دار را شناسایی کند که این اتفاق تا این لحظه نیفتاده‌ است. امیدوارم خسوس زودتر به ایران برگردد و لیگ را زیر نظر بگیرد.

سرمربی سابق تیم ملی اظهار داشت: امسال شاهد کشف پدیده در لیگ برتر فوتسال نبودیم و برعکس سال گذشته که تعداد زیادی پدیده رو شدند امسال متأسفانه تا به حال هیچ پدیده چشمگیری که بتواند خودش را به لیگ تحمیل کند را ندیدیم. شاید دلیلش این است که مربی تیم ملی وقت آنچنانی برای تماشای لیگ نمی‌گذارد تا انگیزه‌ای برای بازیکنان ایجاد شود.

شمس در پایان در مورد عملکرد کمیته فوتسال در برگزاری لیگ برتر در نیم فصل اول گفت: به غیر از هفته اول که یک تیم در مسابقات شرکت نکرد و به آنها مهلت قانونی دادند و یکی - دو مورد که زمان بازی‌ها را به نفع یکی - دو تیم عوض کردند، برگزاری مسابقات خوب بود. اگر این کارها انجام نشود و کسانی که در هیأت رئیسه بودند از پست خود به نفع تیم‌شان استفاده نکنند، ‌بهتر است. در مجموع برگزاری لیگ در نیم فصل اول بد نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز