خبرگزاری کار ایران

هیچ گروه آسانی وجود ندارد؛

نیکبخت: بازی مقابل آرژانتین افتخار بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۴

آرژانتین تیم بزرگی است، ‌ اما ما در جام‌جهانی هیچ بازی آسانی نداریم و باید از همین الان برنامه‌ریزی خوبی برای این مسابقات داشته باشیم.

هافبک چپ‌پای استقلال معتقد است ‌در رقابت‌های جام‌جهانی هیچ گروه آسانی وجود ندارد و ایران هم مثل همه تیم‌ها در گروه سختی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، علیرضا واحدی‌نیکبخت درخصوص گروه‌بندی تیم‌‌ملی ایران در جام‌جهانی اظهار داشت: ‌در رقابت‌های جام‌جهانی هیچ گروه آسانی وجود ندارد و بر همین اساس ایران هم مثل همه تیم‌ها در گروه سختی قرار گرفته است و من امیدوارم شرایطی برای تیم‌‌ملی فراهم شود که ایران بهترین نتایج را در این رقابت‌ها بگیرد.

وی در ادامه درخصوص همگروهی ایران با آرژانتین گفت: آرژانتین تیم بزرگی است، ‌ اما ما در جام‌جهانی هیچ بازی آسانی نداریم و باید از همین الان برنامه‌ریزی خوبی برای این مسابقات داشته باشیم. با این حال من اعتقاد دارم بازی مقابل تیم‌‌ملی آرژانتین می‌تواند افتخار بزرگی برای بازیکنان تیم‌‌ملی ما باشد و امیدوارم بیشتر ترکیب تیم‌‌ملی را در بازی‌های جام‌جهانی بازیکنان استقلال تشکیل دهند.

نیکبخت در ادامه درخصوص بازی استقلال مقابل کاسپین قزوین گفت: جام‌حذفی جام شگفتی‌ها است و به همین دلیل به هیچ‌وجه نمی‌توانیم این دیدار را دست کم بگیریم. انگیزه تیم‌های دیگر همیشه برابر استقلال صدبرابر می‌شود به خاطر همین ما بدون آنکه کاسپین را دست‌کم بگیریم به مصاف حریف خود می‌رویم تا با گذشتن از این تیم، به دور بعد صعود کنیم.

وی در پایان شرایط خود را مطلوب عنوان کرد و اعلام داشت: خوشبختانه در شرایط خیلی خوبی قرار دارم و هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم. امیدوارم با صلاحدید کادرفنی بتوانم بیشتر برای استقلال به میدان بروم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز