خبرگزاری کار ایران

از زمزم‌اصفهان برتر بودیم؛

مرتضایی: شانس صعود به صدر جدول را داریم

کد خبر : ۱۱۷۳۴۶

با توجه به اینکه در رده چهارم جدول قرار داریم با پیروزی برابر تیم رده دومی گیتی‌پسند اصفهان شانس صعود به صدر جدول را در هفته آینده خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: تیم زمزم اصفهان از بازیکنان خوب و با اراده‌ای برخوردار است اما زورش به تیم ما نرسید.

به گزارش ایلنا، مجید مرتضایی پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل تیم زمزم اصفهان در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: با بازگشت بسیار خوب قدرت بهادری به بازی‌ها و زدن ۳ گل توسط این بازیکن و یگ گل از سوی مسعود سعادتی توانستیم این ۳ امتیاز خانگی را بدست آوریم.

وی با اشاره به عملکرد خوب حسین عظیمی دروازه‌بان تیمش در نیمه اول این دیدار افزود: تیم حریف در نیمه نخست به تیم ما فشار آورد اما در نیمه دوم بازی در اختیار ما قرار داشت و ما تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد به دیدار روز سه شنبه ۱۴ آبان‌ماه تیمش در برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان در این شهر اشاره و بیان کرد: این بازی دشوار از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است.

وی افزود: با توجه به اینکه در رده چهارم جدول قرار داریم با پیروزی برابر تیم رده دومی گیتی‌پسند اصفهان شانس صعود به صدر جدول را در هفته آینده خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر