خبرگزاری کار ایران

بچه‌های فوتسال زیادخواه نیستند؛

خوراکچی: مدیران ما صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۰۷

تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی کوچک در گروه بسیار سختی قرار گرفته چراکه حضور ایران و برزیل باعثشده که گروه ما گروه مرگ شود.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: بازی با شهرداری ساوه برخلاف تصور ما شروع شد و ۳ گل در شروع بازی خوردیم.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی با شهرداری ساوه بر خلاف تصور ما شروع شد و ۳ گل در ابتدای بازی خوردیم که غیرقابل پیش بینی بود اما به بازی برگشتیم. بازیکنان ما شخصیت خوبی پیدا کرده‌اند و در خانه حریف توانستیم نتیجه را جبران کنیم. ما در نیمه اول ۴بر۲ باختیم اما بین دو نیمه با بچه‌ها صحبت کریم و تغییر سیستم دادیم و توانستیم مساوی کنیم.

وی افزود: از اینکه ۳ گل از حریف عقب بودیم و در خانه آنها مساوی کردیم راضی هستم اما نیت‌ ما قبل از بازی برد بود هر چند که مساوی در خانه حریف خوب بود. شهرداری ساوه تیم با انگیزه‌ای بود و با هدایت ابطحی برای همه تیم‌های لیگ زنگ خطر است. داوری بازی هم خوب بود و امسال داوران خوب قاطع سوت می‌زنند.

خوراکچی در مورد سطح لیگ برتر فوتسال در فصل جدید گفت: تیم هایی مثل دبیری، گیتی‌پسند و میثاق که انتظار می‌رفت در حد مدعی ظاهر شوند، مطابق انتظار ظاهر شده‌اند. در مجموع تیم‌های قوی بیش از حد قوی و تیم‌های ضعیف هم در همان حد خود ظاهر شده‌اند. لیگ ایران غیرقابل پیش‌بینی است اما تیم‌های ضعیف زورشان به تیم‌های قوی نمی‌رسد هر چند در حد خودشان خوب هستند و قابلیت‌های حضور در لیگ برتر را دارند.

وی افزود: امکانات سخت‌افزاری نقطه ضعف لیگ ما است. به لحاظ کمیت و کیفیت خوب هستیم اما از نظر سخت افزاری مشکل داریم و بزرگترین مشکل فوتسال ما هم پخش تلویزیونی است. مدیران ما صورت خودشان را با سیلی سرخ نگه داشته اند و با دست خالی تیمداری می‌کنند درصورتی که بچه‌های فوتسال زیادخواه نیستند و به حق خودشان قانع هستند.

خوراکچی در پایان در مورد مسابقات جام‌جهانی کوچک و همگروهی ایران با برزیل، آرژانتین و ژاپن نیز گفت: تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی کوچک در گروه بسیار سختی قرار گرفته چراکه حضور ایران و برزیل باعثشده که گروه ما گروه مرگ شود. نیاز است تمام عوامل فوتسال ایران دست به دست هم بدهند و فضا را برای ملی‌پوشان و کادر فنی فراهم کنند تا تیم ملی از اعتبار فوتسال ما در این مسابقات دفاع کند. در این ۴۰ روز باقی‌مانده تا مسابقات باید تلاش کنیم تیم ملی به اهداف تاکتیکی اش برسد. باید وضعیت روحی سرمربی تیم ملی را ارتقا بدهیم تا بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشد اینکه چرا فلانی دعوت شده و فلانی دعوت نشده را کنار بگذاریم چون این چراها همیشه هست اما به فکر سربلندی تیم ملی فوتسال ایران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز