خبرگزاری کار ایران

کانگ فونگ انگوینگ؛ شماره 10 ویتنام هستم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۱۹

ستاره شماره 10 ویتنام چهره ویژه این تیم محسوب می‌شود که دردسر بزرگی برای عراقی‌ها در دیدار اول شکل داد.

به گزارش ایلنا، کانگ فونگ انگوینگ با تاثیرگذاری روی هر دو گل ویتنام این تیم را در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار داده بود که در نهایت با شکست 3 بر 2 سرخ‌های شرقی این رویا برای او ناتمام باقی ماند.

سماجت بزرگترین مولفه این بازیکن شماره 10 در ترکیب ویتنام محسوب می‌شود که در هر دو صحنه منجر به گل تیمش برابر عراقی‌ها مشهود بود و منتهی به پیشی گرفتن تیمش از مدعی گروه چهارم شد. ستاره‌ای که تصورات فوتبالدوستان کشورش را نیز درباره خودش با یک شکست مواجه کرد و کمتر کسی انتظار چنین درخششی را از سوی او در دیدار اول داشت. با این حال برای بازیکنی که بیشترین گل این کشور را در سال 2018 به نام خود کرده، نشان داد که قادر است به اتفاقات بزرگی در امارات نیز دست یابد.

او اما توانسته از اعتماد غیرقابل عبور پارک به عنوان سرمربی این تیم از دو مهاجم دیگر یعنی فان وان دوک و تین لین عبور کرده و خود را به ترکیب اصلی اثبات کند. با این حال رسانه‌های ویتنامی مشکل بدنی این بازیکن که در دقایق پایانی قادر به ارائه توانایی فنی خود نیست را بزرگترین ضعف او نسبت به دو مهاجم دیگر تیم می‌دانند. با این حال کانگ فونگ با توجه به جاگیری مناسب و قدرت ضربه زنی نهایی خطرناک‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود که قادر است با سرعت خارق العاده خود هر مدافعی را با زحمت و اشتباه مواجه کند. 

رسانه‌های ویتنامی به روزهای اشتباه می‌کنند که این بازیکن به شدت تحت فشار و انتقادات قرار داشت اما پارک با اعتقاد ویژه‌اش اکنون نشان داده چرا او بازیکن موردعلاقه‌اش بوده و درست مثل دیدار با عراق قادر است تفاوت‌های بزرگ خود با دیگر بازیکنان ویتنامی را نشان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز