خبرگزاری کار ایران

فیفا و ای اف سی به توانایی داوران ایرانی پی برده اند

فتحی: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتسال بانوان ایران در پرتغال باشم

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۸۲

داور بین المللی فوتسال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای از سوی جامعه داوری فوتسال بانوان در پرتغال باشم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زری فتحی در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که اتفاق جدیدی برای داوران فوتبال بانوان افتاده است و برایم بسیار لذت بخش است که دلیل این اتفاق من و گلاره ناظمی هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: از زمانی که در لیست داوران بین المللی قرار گرفتم، بازی‌های داخل سالن، جام ملت‌های فوتسال آسیا و دانشجویان جهان را قضاوت کردم که هر کدام به نوعی تجربه و شیرینی خاص خودشان را داشتند که در رقابت‌های جام ملتهای فوتسال 2018 – تایلند توانستم بازی رده بندی را سوت بزنم.

داور بین المللی فوتسال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم برای این ابلاغ نماینده شایسته ای از سوی جامعه داوری فوتسال بانوان ایران در پرتغال باشم و تمام تلاشم را در این زمینه انجام خواهم داد. همیشه یکی از آرزوهام این بود که بتوانم مسابقات خارج از آسیا را قضاوت کنم که خوشبختانه به این هدفم رسیدم و امیدوارم قضاوت در این رقابت‌ها پایه گذار برای مسابقات جهانی باشد.

فتحی با اشاره به اینکه فیفا و ای اف سی به توان داوران ایرانی پی برده اند گفت: اینکه فیفا و حتی اروپا به توانایی داوران ما پی برده اند و اینکه ما می توانیم نام کشور ایران را به رخ همه بکشیم در واقع این حس بسیار لذت بخش و وصف نشدنی است. 

وی در پایان خاظر نشان کرد: جا دارد از همه داوران بانوان کشورم که پا به پای ما آمدند تشکر ویژه ای داشته باشم. همچنین از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، هیات فوتبال استان فارس و خانواده ام که در این راه من را تنها نگذاشتند و حمایت کردند، تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز