خبرگزاری کار ایران

مصاحبه سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با تلویزیون مراکش

سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در آستانه بازی با تیم ملی فوتسال مراکش در جام جهانی با تلویزیون این کشور مصاحبه کردند.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره سطح تیم ملی و ارزیابی از بازیکنان و در نهایت صعود به مرحله بعدی مسابقات گفت: بازی اول در هر تورنمنتی سخت است. مخصوصا با تیمی که قهرمانی جهان را یدک می کشد. ما در بازی با اسپانیا در شرایط ایده آلی قرار نداشتیم. ضمن اینکه ضعف هایی وجود داشت و باید خودمان را برای بازیهای بعد آماده کنیم.

وی در ادامه  بیان کرد: ما تمرکزمان روی بازی با مراکش گذاشته ایم چرا که با توجه به انتظاراتی که از ما وجود دارد، توقعشان از ما حذف در مرحله گروهی نیست. بر همین اساس بازی به بازی پیش می رویم تا موفق شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه در پاسخ به این سوال که مراکش به آذربایجان باخته و تنها راه صعودش پیروزی برابر ایران است، گفت: مسلما مراکش به عنوان قهرمان آفریقا در این تورنمنت حضور دارد و  در گذشته با این تیم نیز  بازی کرده ایم. کار سختی  را پیش رو داشته و فریب نتیجه آذربایجان و مراکش را نمی خوریم. اگر توپ های مراکش در ابتدای بازی گل می شد اکنون نتیجه بر عکس بود. مراکش فوتسال تکنیکی دارد و بازی برابر این تیم سخت است.

همچنین محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که  بعد از باخت به اسپانیا، سطح تیم ایران را چطور ارزیابی می کنید، گفت: ما تیم خوبی داریم. قهرمان آسیا هستیم و در جهان حرف زیادی برای گفتن داریم.

وی افزود: توانایی تیم ما بیشتر از اینها است. شکست برابر اسپانیا را فراموش کرده ایم و تمرکز خود را برای بازیهای بعدی گذاشته ایم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره اینکه تیم مراکش حریف بعدی شما  است و عنوان قهرمانی آفریقا را دارد، چه ارزیابی از این دیدار دارید، به تلویزیون مراکش گفت: در جام جهانی بازی آسانی وجود ندارد. همه تیم ها برای ایران قابل احترام هستند. تیمی که در یک قاره قهرمان می شود و به جام جهانی صعود می کند، بدون شک تیم قدرتمندی است و ما به باید به آن احترام بگذارم. تیم ملی فوتسال ایران کار سختی را پیش رو دارد و ما از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نمی کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۰۸۶۰