خبرگزاری کار ایران

پیگیری تمرینات تیم ملی دختران نوجوان در آکادمی ملی فوتبال

تمرینات تیم ملی زیر 16 سال دختران در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر کادر‌فنی به منظور حضور در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده‌سازی ملی پوشان نوجوان در حالی برگزار می‌شود که بازیکنان طبق برنامه هایی که از سوی کادر فنی در اختیار دارند، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را برگزار می کنند.
در این مرحله از اردو بازیکنان یک دیدار تدارکاتی با تیم لیگ دسته اول شهرداری بم برگزار کرده که نتیجه این بازی 3 بر یک به سود ملیپوشان به پایان رسید.
مهینی-سرمربی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان گفت: این مرحله از اردوی آمادهسازی تا بعدازظهر فردا به طول میانجامد و پس از استراحتی کوتاه دختران نوجوان از 15 مرداد ماه در اردوی تدارکاتی حضور خواهند داشت تا سه دیدار دوستانه با تیمملی نوجوانان ازبکستان برگزار کنند.

وی گفت: بازیهای تدارکاتی داخلی و خارجی به آمادگی بازیکنان، کسب تجربه و همچنین پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم کمک بسزایی می کند. ما نیاز به بازیهای تدارکاتی داریم تا با انجام آن، با آمادگی کامل در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا که در بنگلادش برگزار می شود، حضور یابیم.

 

کد خبر : ۳۹۴۹۱۸