خبرگزاری کار ایران

منتظر بخشش بنگر می‌مانیم؛

خوردبین: آن‌قدر گل می‌زنیم که کار به داوری نکشد/ به فغانی تبریک می‌گویم!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تا آخرین لحظه پیش از بازی مقابل فولاد منتظر بخشش کارت قرمز محسن بنگر می مانیم.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت:امروز راهی خوزستان می‌شویم تا ان‌شاءالله بتوانیم نخستین پیروزی فصل را بدست بیاوریم.

وی افزود: جز مصدومیت مهرداد کفشگری، مشکل دیگری وجود ندارد و شرایط بسیار خوب و ایده‌آل است.

خوردبین درباره عذرخواهی علیرضا فغانی اظهار داشت: فغانی آنقدر مردانگی داشت که اشتباه خود را قبول کند و به او تبریک می‌گویم اما این کار امتیاز از دست رفته ما را بر نمی‌گرداند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز امیدواری به بخشش کارت قرمز محسن بنگر گفت: تا آخرین لحظه منتظر بخشش بنگر می‌مانیم. به هر حال این کارت‌قرمز به ناحق به بنگر داده شد و ما امیدواریم این بازیکن بتواند بازی مقابل فولاد ما را همراهی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما فوتبال فوق‌العاده بازی می‌کنیم. باور کنید این پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما باید بدشانسی دست از سر ما بردارد. البته مهاجمان ما نیز برخی مواقع بسیار بی‌دقت هستند و باید از تک موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نگران ادامه اشتباهات‌داوری به ضرر تیمشان نیستند، گفت: به هر حال اشتباهات‌داوری سهوی است اما از کمیته‌داوران خواهش می‌کنیم بهترین داوران را برای بازی‌های پرسپولیس انتخاب کنند. البته نگران ناداوری‌ها نیستیم چون می‌خواهیم آنقدر گل بزنیم که دیگر کار به داوری نکشد.

وی درباره جذب بازیکن عراقی گفت: فعلا هیچ موضوعی مبنی بر جذب بازیکن عراقی مطرح نیست.

خوردبین درباره مهاجم هندوراسی پرسپولیس گفت: بنگستون مهاجم خوبی است اما برای هماهنگی بیشتر به زمان احتیاج دارد. دلیل بازی نکردن او مقابل ذوب‌آهن نیز فنی بود زیرا او هیچ مصدومیتی ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. دیگر حق اشتباه نداریم و باید فقط به پیروزی فکر کنیم.

کد خبر : ۲۹۹۶۳۱