خبرگزاری کار ایران

برای حضور در اردو و دو بازی دوستانه؛

وینگادا سرمربی تیم ملی در قطر است / مرد پرتغالی سه شنبه به ملی پوشان ملحق می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۵۲

سرمربی پرتغالی تیم امید ایران به دلیل مسائل مالیاتی نمی تواند به ایران سفر کند و به همین جهت از پرتغال راهی قطر خواهد شد.

تیم فوتبال امید کشورمان در حالی بامداد سه شنبه هفته آینده عازم قطر خواهد شد که همچنان نلو وینگادا سرمربیگری این تیم را برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ملی پوشان امید ایران در شرایطی بامداد سه شنبه هفته جاری راهی قطر خواهند شد که در هفته های اخیر، بدون سرمربی به تمرینات خود ادامه داده اند. در این میان، صحبت های فراوانی در خصوص تغییر نلو وینگادا سرمربی پرتغالی تیم امید مطرح شده و حتی حبیب کاشانی مدیر تیم امید از سفر زلاتکو کرانچار سرمربی سابق تیم سپاهان به تهران در هفته آینده خبر داد. با این حال، وینگادا در تماسی که با مسئولان فدراسیون داشته، اعلام کرده که در اردوی قطر به تیم امید کشورمان ملحق خواهد شد.

سرمربی پرتغالی تیم امید ایران به دلیل مشکلات مالیاتی نمی تواند به ایران سفر کند و به همین جهت از پرتغال راهی قطر خواهد شد.

گفتنی است تیم امید کشورمان ضمن برپایی اردوی آماده سازی در کشور قطر، دو بازی دوستانه نیز با تیم الاهلی و تیم امید این کشور برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز