خبرگزاری کار ایران

هدف مان قهرمانی پرسپولیس است؛

صادقیان: فرقی ندارد اول و آخر با چه تیمی بازی کنیم / می‌خواهم به تیم ملی برگردم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۷۶

بازی‌های لیگ در کل سخت است اما شروع سختی هم در بازی‌ها داریم. البته فرقی هم نمی‌کند. آخرش باید با همه تیم‌ها بازی کنیم. هدف ما از بازی اول کسب امتیازات لازم است تا بتوانیم قهرمان شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم امسال پرسپولیس را قهرمان کنیم و برای مان فرقی نمی‌کند اول و آخر لیگ با چه تیمی بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، پیام صادقیان درباره شرایط اردوی پرسپولیس در ترکیه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با این فشاری که در تمرینات تحمل می‌کنیم، شک ندارم که لیگ بسیار خوبی را در پیش خواهیم داشت. تا اینجا شرایط خیلی خوبی داشتیم و همه چیز طبق برنامه انجام می‌شود. اینجا هم اردوی خیلی خوبی با امکانات کامل داریم. در وضعیت خوبی قرار گرفته‌ایم و این امید و انگیزه برای همه وجود دارد که امسال قهرمان بشویم.

هافبک پرسپولیس درباره فینال جام جهانی، گفت: اینجا در ترکیه بازی ساعت ۱۰ شب شروع شد. بازی را دیدم. تعلق خاطری به هیچیک از دو تیم نداشتم اما دوست داشتم آرژانتین قهرمان بشود. مسی فقط همین یک عنوان را کم دارد که متاسفانه به آن نرسید.

وی درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر ادامه داد: بازی‌های لیگ در کل سخت است اما شروع سختی هم در بازی‌ها داریم. البته فرقی هم نمی‌کند. آخرش باید با همه تیم‌ها بازی کنیم. هدف ما از بازی اول کسب امتیازات لازم است تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. من و همه بازیکنان انگیزه زیادی برای شروع این فصل داریم.

هافبک پرسپولیس در پایان به سایت این باشگاه گفت: نتوانستم به جام جهانی برسم. شاید ضعیف بودم اما گذشت. کارشناسان لطف داشته‌اند ولی این فصل می‌خواهیم پرسپولیس را قهرمان کنیم و امیدوارم امسال به تیم ملی راه پیدا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز