خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه تمرینی راه‌آهن در قزوین؛

شاگردان استیلی پنجشنبه به ترکیه می‌روند / برگزاری چند دیدار تدارکاتی در آنکارا

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۲۵

تیم راه‌آهن صبح پنجشنبه برای برگزاری اردویی یک هفته‌ای عازم آنکارا می‌شود تا چند دیدار تدارکاتی را نیز در آن کشور برگزار کند.

تیم فوتبال راه‌آهن که برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی شهر قزوین شده، در این شهر دو مسابقه تدارکاتی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال راه‌آهن تهران پس از برگزاری تمرین بعد از ظهر شنبه، برای برگزاری اردوی آماده‌سازی سه روزه عازم قزوین شد. راه‌آهنی‌ها ساعت ۲۳ شنبه به قزوین رسیده و در هتل مرمر این شهر مستقر شدند.

نخستین جلسه تمرین بازیکنان راه‌آهن، ساعت ۱۰ صبح یکشنبه زیر نظر حمید استیلی در ورزشگاه شهید رجایی برگزار شد.

راه‌ آهنی‌ها در ادامه برنامه آماده‌سازی خود در این اردو، دو دیدار تدارکاتی را با دو نماینده فوتبال قزوین در رقابت های لیگ دسته سوم کشور، برگزار خواهند کرد.

شاگردان حمید استیلی در نخستین بازی خود ساعت ۲۱ یکشنبه به مصاف تیم فوتبال استقلال قزوین رفته و دومین دیدار خود را نیز سه‌‌شنبه شب برگزار خواهند کرد.

پس از بازی دوم، تیم راه‌آهن به تهران باز خواهد گشت و صبح پنجشنبه برای برگزاری اردویی یک هفته‌ای عازم آنکارا می‌شود تا چند دیدار تدارکاتی را نیز در آن کشور برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز