خبرگزاری کار ایران

پاسخ باورنکردنی بنزما به ادعای دیدیه دشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۹۵۵

مهاجم باتجربه رئال مادرید صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه را بی پاسخ نگذاشت.

به گزارش ایلنا، درست زمانی که پیش بینی می‌شد حماسه دیدیه دشان - کریم بنزما به پایان رسیده همچنان این ماجرا ادامه دارد.

بنزما با مصدومیت به اردوی فرانسه در جام جهانی 2022 رسید. او شانس حضور در این مسابقات را داشت و اردوی رئال مادرید را هم ترک کرد اما در نهایت از سوی دیدیه دشان و دستیارانش از اردو خط خورد تا دوباره به پایتخت اسپانیا بازگردد و آخرین شانس برای حضور در جام جهانی را از دست بدهد.

 سرمربی برنده جام جهانی در مصاحبه با Le Parisien روایت خود را از حقایق مربوط به خروج بنزما از لیست فرانسه در جام جهانی قطر ارائه کرد. سرمربی فرانسوی اظهار داشت: «کریم صدمه دیده بود زیرا این جام جهانی برای او ارزش زیادی داشت... او به من گفت تمام شد. تشخیص پزشک ما با تشخیصی که در مادرید به او دادیم مطابقت داشت. در بهترین حالت، بازگشت او به تمرینات نمی‌توانست قبل از 10 دسامبر زودتر باشد... وقتی او را خط زدم، به او گفتم: «کریم، اضطراری نیست. بازگشتت را با مدیر تیم سازماندهی می‌کنی.» وقتی از خواب بیدار شدم، فهمیدم که او رفته است. این تصمیم کریم بود، او غیر از این به شما نمی‌گوید، آن را درک می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم.»

به دنبال این اظهارنظر طولی نکشید که برنده توپ طلا پاسخ داد. در چیزی که فقط می‌توان آن را به عنوان کمدی فوتبال توصیف کرد، مهاجم 35 ساله در دو پست جداگانه در اینستاگرام منتشر کرد. در یک استوری او عبارت "چه جسارتی" را با ایموجی دلقک منتشر کرد و سپس با تصویر متعجب یک فرد ناشناس خطاب به سرمربی فرانسه نوشت: "دیدیه مقدس. شب بخیر."

پاسخ باورنکردنی بنزما به ادعای دیدیه دشان

پاسخ باورنکردنی بنزما به ادعای دیدیه دشان

بدیهی است که این پیام در تضاد با اظهارات مربی سابق او در مورد انتخاب مهاجم برای عدم بازگشت به لیست فرانسه است. این "آخرین اقدام" تنها به این شایعه دامن می‌زند که بنزما آماده بازگشت قبل از پایان جام جهانی بود.

با این حال، با بازنشستگی بنزما از بازی‌های ملی، این پایانی ناخوشایند برای آنچه می‌توانست بین مربی و بازیکن باشد را نشان می‌دهد. با این وجود، هر دوی آن‌ها چیزهای زیادی برای افتخار کردن دارند، زیرا هر دوی آن‌ها حرفه خوبی داشتند و دستاوردهای زیادی برای تیم ملی فرانسه داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز