خبرگزاری کار ایران

ثابت ایمانی: امسال تیم جوان و با انگیزه‌ای هستیم/ برای کسب امتیاز به اهواز می رویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۱۹۰

هافبک جوان تیم فوتبال پیکان از شرایط تیمشان گفت و ابراز امیدواری کرد تا در دیدار پیش رو مقابل فولاد خوزستان بتوانند با دست پر زمین مسابقه را ترک کنند.

غلامرضا ثابت ایمانی بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیش از شروع هفته نهم، اظهار داشت: تیم جوان اما با تجربه ای داریم. اکثر بازیکنان تجربه حضور در لیگ برتر و بازی های مهم را دارند. انگیزه های زیادی برای هر مسابقه داریم و با ذهنیت برد به زمین بازی می رویم.

وی افزود: هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک بازی خوبی ارائه کردیم. هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما فکر می کنم می توانستیم برنده باشیم. برای اولین بار در این فصل بود که به ورزشگاه انقلاب کرج می رفتیم و شاید همین موضوع باعث شده بود تا دقایقی از بازی اشتباهاتی داشته باشیم.

هافبک توانمند تیم پیکان در خصوص بازی پیش رو مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی کردن در مقابل فولاد همیشه سخت است. بازیکنان بزرگ با تجربه های بین المللی دارند و این باعث می شود تیم جوان ما با انگیزه های دو چندانی پا به زمین بگذارد. سال گذشته در اهواز توانستیم فولاد را شکست دهیم. امسال هم برای تکرار این اتفاق برنامه داریم و در طول هفته فقط برای کسب سه امتیاز تمرین کردیم.

ثابت ایمانی در خصوص اوضاع مالی خودروسازان نیز گفت: تیم ما بریز و بپاش آنچنانی نداشته که نگرانی خاصی داشته باشیم. شرایط نرمال است و بازیکنان با خیال آسوده فقط به فوتبال فکر می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز