خبرگزاری کار ایران

اقدام تحسین برانگیز فدراسیون فوتبال: استخدام پنج بانوی ملی پوش

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۱۲

بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان با حمایت قابل‌توجهی از سوی فدراسیون فوتبال مواجه شده‌اند.

به گزارش ایلنا، در حالیکه پیش از حضور تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت‌های آسیا به میزبانی هند، صدور ویزای آرنیکا، دختر الهام فرهمند در رسانه‌ها قابل توجه بود در طول مسابقات فدراسیون فوتبال دست به اقدامات جالب توجه‌تری زده است.

درحالیکه یکی از دغدغه‌های همیشگی‌ ورزشکاران به خصوص بانوان مسأله تامین بودجه مالی مخارج ورزشی و نداشتن شغل ثابت بوده، با تلاش شهاب الدین عزیزی خادم و مسئولان فدراسیون فوتبال اعضای تیم ملی در هند اخبار خوبی در این مورد شنیده‌اند.

پس از پیگیری‌های عزیزی خادم و همچنین مساعدت دکتر موسوی، رییس بیمارستان نگاه، دکتر اردشیر سعد محمدی، مدیرعامل شرکت مس کرمان، مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل کارخانه فولاد خوزستان و امین بیانک مدیرعامل صنایع پتروشیمی هگمتانه همدان به ترتیب مشکل استخدام زهره کودایی، سیدعارفه کاظمی، نگین زندی، سارا ظهرابی نیا و مرضیه نیکخواه حل شد.

اعضای تیم ملی فوتبال بانوان که پس از کناره‌گیری تیم ملی هند به دلیل شیوع ویروس کرونا برای صعود از دور گروهی روحیه‌ای کسب کرده بودند اکنون با مساعدت‌های فدراسیون فوتبال همانند گذشته مصمم هستند تا با راهیابی به دور حذفی و تاریخ‌سازی در مسابقات نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ماندگار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز