خبرگزاری کار ایران

تمجید خاص سولشایر از پل پوگبا و راشفورد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۱۰

سولسشایر مربی موقت منچستریونایتد بعد از کسب سومین پیروزی متوالی در آغاز کارش به تمجید از مارکوس رشفورد پرداخت و او را بازیکنی طراز اول و درجه یک توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، این بازیکن 21 ساله در پیروزی 4 بر یک شیاطین سرخ برابر بورنموث کلیدی بود، گل اول را برای پل پوگبا ساخت و گل سوم را خودش زد.

مربی نروژی گفت: «واقعا خوشحالم، دارد خودش را نشان می‌دهد و مطمئنم بازیکن طراز اولی خواهد بود. قبلا هم گفته بودم با بازی و تلاشش به همه چیز می‌رسد. میزان کار و گل زدن او رضایتبخش است برای من و همه تیم. هیچ تیمی نباید بیشتر از ما تلاش کند، وقتی مدافعان میانی را به خود نزدیک می‌کند و وقتی بازی را کنترل می‌کند، از تکنیکش استفاده می‌کند - که روی گل اول مشهود بود - و به خاطر نگاه درستش به بازی تحسین‌برانگیز است.»

سولسشایر بعد از آنکه جانشین ژوزه مورینیو شد، لبخند را به اولدترافورد برگردانده، پوگبا یکی از بازیکنان شاخص این مربی بوده که برای دومین بار در پنج مرتبه دبل کرده: «این یک بازی طراز اول از یک هافبک است. سخت کار می‌کند، ضربه سر می‌زند، تکل‌های درست و موثر می‌رود، نمایش نمی‌دهد و با این حرکات و ضربات بهترین بازی‌اش را انجام می‌دهد. شاید تنها روی یک صحنه می‌توانست بهتر عمل کند اما نه چیز دیگر. به همه بازیکنان گفته‌ام باید بهترین بازی‌شان را درون چارچوب تیم ارائه کنند و تا اینجا همه مطابق با بالاترین استانداردها بازی کرده‌اند.»

هنوز معلوم نیست که سولسشایر بتواند این روند موفقیت‌آمیز را ادامه دهد و شانس خود برای نشستن دایم روی نیمکت تیم به جای موقت را افزایش دهد اما تمرکز او روی کارش در شرایط فعلی است: «چند سال از وقتی که من اینجا بوده‌ام گذشته و تجربه خوبی کسب کرده‌ام. ما می‌خواهیم فوتبالی هجومی ارائه کنیم و در این دو بازی خانگی هواداران را سرگرم کرده‌ایم. ما بازیکنان و هواداران خوبی داریم و من می‌خواهم در چند ماهی که اینجا هستم تمام توانم را به کار بگیرم.»

تنها نقطه تاریک عملکرد تیم سولسشایر تا به حال بسته نگه داشتن دروازه است، ناتان آکه در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول انتظار هواداران برای کلین‌شیت را طولانی‌تر کرد. یکی از بازیکنانی که با آمدن مربی نروژی به شدت پیشرفت کرده‌اند، ویکتور لیندلوف، مدافع میانی سوئدی است که تابستان پارسال از بنفیکا خریداری شد: «او یک مدافع میانی اروپایی است که خوب روی توپ می‌آید، عالی پاس می‌دهد و می‌داند چه موقع باید بازی را سرعت بدهد. بازی در انگلیس متفاوت است و شما باید خودتان را منطبق کنید.»

اخراج اریک بایی به خاطر تکل خشن روی رایان فریزر یکی از نقاط منفی بازی یونایتد بود؛ مدافع ساحل عاجی سه جلسه محروم می‌شود: «بله خطای بدی بود، اریک خودش فهمید نیازی به انجام این تکل نبود. خودش را کنترل می‌کند اما این بچه‌ها گاهی هیجان‌زده می‌شوند و می‌خواهند توپ را پس بگیرند اما در زمان‌‌بندی تکلشان درست عمل نمی‌کنند. خودش نخستین کسی بود که فهمید اشتباه کرده.»

یونایتد چهارشنبه با نیوکاسل روبه‌رو می‌شود و بعد در جام حذفی به مصاف ردینگ می‌رود؛ بازی بعدی این تیم در ویمبلی مقابل تاتنهام موریسیو پوچتینو خواهد بود.

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز