خبرگزاری کار ایران

یووه ۲ - دورتموند یک؛

اندوخته نامطئمن بانوی‌پیر برای سفر به آلمان / زنبورها به پرواز امیدوار شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۰۱

دیدار تیم‌های یووه و دورتموند از دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه دل‌آلپی شهر تورین آغاز شد.

تیم فوتبال یووه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر یک برابر بروسیا دورتموند به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های یووه و دورتموند از دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه دل‌آلپی شهر تورین آغاز شد که یووه در پایان حریف‌آلمانی خود را ۲ بر یک شکست داد.

ترکیب یووه:بوفون، لیخشتاینر، بونوچی، کیلینی، اورا، پیرلو، ویدال، مارکیزیو، پوگبا، ته‌وز و موراتا

ترکیب بروسیا دورتموند:وایدنفلر، پیشچک، سوکراتیس، هوملس، اشملتسر، شاهین، گوندوعان، اوبامیانگ، میکیتاریان، رویس و ایموبیله

در این دیدار ابتدا کارلوس ته‌‌وز دقیقه ۱۳ میزبان را پیش انداخت. مارکو رویس ۵ دقیقه بعد روی اشتباه مسلم مدافعان یووه با بوفون تک به تک شد و توپ را به گل تساوی دورتموند تبدیل کرد.

در ادامه آلوارو موراتا دقیقه ۴۳ برای دومین بار دروازه وایدنفلر را گشود تا یووه این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود تمام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز