خبرگزاری کار ایران

پارما صفر – یووه یک؛

موراتا عصای دست «بانوی پیر» شد / یووه - رم این‌بار در کوپا ایتالیا؟!

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۷۸

تیم یووه با تک گل دقیقه ۸۹ آلوارو موراتا پارما را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا راه یافت تا در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار تیم‌های رم و فیورنتینا بروند.

تیم یووه با تک گل دقیقه ۸۹ آلوارو موراتا پارما را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های پارما و یووه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا(کوپا ایتالیا) از ساعت ۲۳:۱۵ چهارشنبه شب در ورزشگاه انیو تاردینی پارما به مصاف هم رفتند.

این دیدار در نیمه نخست افت و خیز چندانی نداشت و تنها یک ارسال از لیش‌اشتاینر به تیر عمودی دروازه میزبان خورد و به زمین بازگشت تا این نیمه با تساوی بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم دو تیم بازی روانتری و جذاب‌تری را به نمایش گذاشتند و در چند نوبت هم روی دروازه یکدیگر موقعیت‌هایی ایجاد کردند. دقیقه ۸۵ موراتا با همکاری مارکیزیو زنگ خطر را برای میزبان به صدا در آورد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۸۹ فرناندو یورنته در حالیکه یک بدن از مدافعان پارما جلوتر بود، با یک پاس عرضی صاحب توپ شد. این آفساید از چشم کمک‌ داور دورماند تا یورنته با یک چرخش توپ را مجدداً پشت دفاع و جایی که موراتا به خوبی جاگیری کرده بود ارسال کند و مهاجم یووه با یک ضربه آهسته و زمینی دروازه حریف را باز کند و یووه با همین یک گل ضمن پیروزی مقابل پارما، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی کوپاایتالیا را هم به دست آورد.

شاگردان آلگری در دیدار نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های رم و فیورنتینا بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز