خبرگزاری کار ایران

قدرتمندترین تیم جهان هستیم؛

رویای آنجلوتی در سال ۲۰۱۵ برای رئال

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۰۰

بازیکنان فوق‌العاده‌ای در ترکیب رئال‌ مادرید هستند و باید بگویم قدرتمندترین تیم دنیا را در اختیار داریم. ما باید سخت تلاش کنیم و بجنگیم تا مجددا به قهرمانی برسیم.

سرمربی رئال مادرید می گوید: کاملا واضح است که در سال ۲۰۱۵ رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا به آن جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی اظهار داشت: در سال ۲۰۱۵ می‌خواهیم در تمامی تورنمنت‌هایی که در آن حضور داریم به رقابت بپردازیم. ما تیم قدرتمندی داریم و از اعتماد به نفس بالایی برای رقابت برای کسب عناوین مختلف برخورداریم. کاملا واضح است که در سال ۲۰۱۵ رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: رئال‌ مادرید همیشه همین‌طور است و تا جای ممکن به دنبال قهرمانی در رقابت‌هایی است که در آن حضور دارد. بازیکنان فوق‌العاده‌ای در ترکیب رئال‌ مادرید هستند و باید بگویم قدرتمندترین تیم دنیا را در اختیار داریم. ما باید سخت تلاش کنیم و بجنگیم تا مجدداً به قهرمانی برسیم.

شاگردان کارلو آنچلوتی سه‌شنبه شب با رکورد ۲۲ پیروزی متوالی در دیداری دوستانه در شهر دبی امارات با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل میلان تن به شکست دادند.

رئال‌مادرید در حال حاضر صدرنشین لالیگای اسپانیاست و در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم به مصاف شالکه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز