خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم به‌حریفان گل‌های‌بیشتری بزنیم؛

انریکه: هیچ تیمی ترجیح نمی‌دهند با ما روبه‌رو شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۶۱۰

ما تیم را بر اساس شیوه بازی حریف نچیدیم بلکه با در نظر گرفتن شیوه‌ای که می‌توانیم بیشترین ضربه را به حریف بزنیم، چیدیم. ما از حداکثر پتانسیل بازیکنان‌مان در این بازی بهره گرفتیم.

سرمربی بارسا تاکید کرد که دیگر تیم‌ها هستند که ترجیح می‌دهند، با ما روبه‌رو نشوند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که صدرنشینی‌ ما در جدول گروه چه امتیازی به ما می‌دهد.

به گزارش ایلنا، لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن اظهار داشت: ما از ابتدا، بازی را تحت کنترل داشتیم. کار سختی داشتیم به خصوص پس از دریافت گل، اما از بهترین بازیکنان خود برای ضربه زدن به پاری‌سن‌ژرمن تا جای ممکن استفاده کردیم.

وی متذکر شد: فکر می‌کنم اکنون تیم قوی‌تری هستیم و حریفان‌ ما نمی‌دانند در بازی برابر ما انتظار چه چیزی را داشته باشند. به همین دلیل فکر می‌کنم برای بارسا شب مثبتی بود. ما تیم را بر اساس شیوه بازی حریف نچیدیم، بلکه با در نظر گرفتن شیوه‌ای که می‌توانیم بیشترین ضربه را به حریف بزنیم، چیدیم. ما از حداکثر پتانسیل بازیکنان‌ خود در این بازی بهره گرفتیم.

انریکه افزود: ما باید ۱۱ بازیکن هجومی داشته باشیم و ۱۱ بازیکن تدافعی. لوئیس سوارز هم در این بازی عملکرد خوبی داشت، همینطور پدرو، نیمار، بوسکتس، ماسچرانو و دروازه‌بان‌مان، در واقع همه. من می‌خواهم تیمم به حریف گل‌های بیشتری بزند. برای ۳ گلزن تیمم خوشحالم، اما بیشتر از آن از بابت پیروزی تیم خوشحالم.

سرمربی کاتالان‌ها در ادامه تمجید از عملکرد شاگردان خود تصریح کرد: ما در تمام طول فصل به یک شیوه دفاع کرده‌ایم. نمی‌خواهیم زیاد روی دروازه‌مان کرنر فرستاده شود و این بسیار مهم است. به خاطر میانگین قدی بازیکنان‌مان ما همیشه در کرنر‌ها ضربه خورده‌ایم. در این بازی حق‌مان بود که ببریم و به مفهوم بازی تیمی پایبند ماندیم.

انریکه در پاسخ به این سؤال که در مرحله یک هشتم نهایی ترجیح می‌دهد با چه تیمی روبه‌رو شود، عنوان کرد: نمی‌دانم که دوست دارم با چه تیمی روبه‌رو شوم یا نشوم، چون فکر می‌کنم این نوعی بی‌احترامی است. ما در مرحله گروهی کارمان را انجام داده‌ایم و به همین دلیل تصور می‌کنم این دیگر تیم‌ها هستند که ترجیح می‌دهند با ما روبه‌رو نشوند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که صدرنشینی‌ ما در جدول گروه چه امتیازی به ما می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز