خبرگزاری کار ایران

اوباما هم دست به کار شد؛

حرکت‌اعتراضی ۵ بازیکن‌امریکایی به رأی‌دادگاه پلیس قاتل‌جوان سیاه‌پوست

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۱۶

تبعات این این حکم آنچنان زیاد بود که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا قرار است امروز با رهبران معترضان شهر فرگوسن و مقام‌های قضایی دیدار و درباره اعتراض‌ها در این شهر با آنها رایزنی کند.

۵ بازیکنان تیم فوتبال «رمز» در ایالت‌میسوری واکنش‌ اعتراض‌آمیزی به رأی دادگاه قاتل جوان سیاه‌پوست امریکایی داشتند.

به گزارش ایلنا، اعضای هیات‌منصفه شهر فرگوسن در امریکا روز دوشنبه‌گذشته رأی بر بی‌گناهی «دارن ویلسون» مامور پلیس سفیدپوست در جریان شلیک مرگبار به «مایکل براون» جوان ۱۸ ساله سیاه‌پوست این شهر دادند که در پی این اقدام اعتراض‌های گسترده‌ای علیه رأی صادره هیات‌منصفه دادگاه فرگوسن در ده‌ها شهر آمریکا صورت گرفته است.

در همین ارتباط ۵ بازیکن تیم فوتبال «رمز» در ایالت‌میسوری در اعتراض به رأی دادگاه پس از ورود به زمین بازی دست‌های خود را به‌نشانه تسلیم‌شدن بالا بردند که با واکنش شدید مقام‌های پلیس این ایالت مواجه شد.

تبعات این این حکم آنچنان زیاد بود که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا قرار است امروز با رهبران معترضان شهر فرگوسن و مقام‌های قضایی دیدار و درباره اعتراض‌ها در این شهر با آنها رایزنی کند. اوباما قرار است با فعالان حقوق‌مدنی و رهبران معترضان فرگوسن در سالن «اوال» واقع در بخش غربی کاخ‌سفید دیدار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز