خبرگزاری کار ایران

فوتبال جام خلیج فارس - عربستان؛

قطر با شکست عربستان قهرمان شد / شکست خانگی سعودی ها در حضور ۶۰ هزار تماشاگر

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۵۲

در دیدار پایانی این مسابقات، بازیکنان تیم ملی قطر توانستند با نتیجه ۲ بر ۱ تیم عربستان میزبان این رقابت ها را شکست دهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم ملی فوتبال قطر یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در مرحله نهایی جام ملتهای آسیا با شکست عربستان، به مقام قهرمانی رقابت های فوتبال جام کشورهای عرب حوزه خلیج فارس دست یافت.

به گزارش ایلنا، در دیدار پایانی این مسابقات که چهارشنبه شب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار شد، بازیکنان تیم ملی قطر توانستند با نتیجه ۲ بر ۱ تیم عربستان میزبان این رقابت ها را شکست دهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در این دیدار، ابتدا سعود کریری در دقیقه ۱۵ تیم عربستان را که باحمایت بیش از ۶۰ هزار تماشاگر خودی برخوردار بود پیش انداخت اما یک دقیقه بعد المهدی علی توانست گل مساوی را وارد دروازه سعودی کند و در ادامه خوخی بوعلام در دقیقه ۵۸ با یک شوت سرکش، گل برتری قطری ها را وارد دروازه عربستان کرد.

پیش از این، تیم امارات با شکست ۱ بر صفر عمان، به مقام سومی دست یافته بود. این رقابتها با شرکت ۸ تیم از دو هفته پیش در ریاض پایتخت عربستان سعودی آغاز شده بود.

در رقابت های فوتبال جام ملتهای آسیا که کمتر از ۵۰ روز دیگر در استرالیا آغاز می شود، تیم ملی فوتبال کشورمان با قطر، بحرین و امارات در گروه سوم قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز