خبرگزاری کار ایران

فوتبال‌جام‌خلیج‌فارس - عربستان؛

تیم‌های ملی قطر و عربستان فینالیست شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۷۲

تیم ملی عربستان توانست در یک رقابت تنگاتنگ با امارات این تیم را ۳ بر ۲ مغلوب کند و به مسابقه فینال راه یابد. امارات در مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا با تیم ملی ایران همگروه است.

تیم های ملی فوتبال قطر و سعودی با شکست عمان وامارات به دیدار پایانی بیست ودومین دوره رقابت‌های فوتبال جام کشورهای عرب حوزه خلیج فارس راه یافتند.

به گزارش ایلنا، در دیدار نخست مرحله نیمه پایانی که یکشنبه‌شب در ورزشگاه ملک‌فهد شهر ریاض برگزار شد، تیم ملی قطر که یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در مرحله نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۶ آسیاست توانست ۳ بر یک عمان را شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد. در این مسابقه علی اسد بازیکن ایرانی تبار تیم ملی فوتبال قطر، فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و دو گل هم به ثمر رساند.

در دیدار بعدی مرحله نیمه نهایی، تیم ملی عربستان توانست در یک رقابت تنگاتنگ با امارات این تیم را ۳ بر ۲ مغلوب کند و به مسابقه فینال صعود کند. تیم ملی امارات نیز در مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا با تیم ملی ایران همگروه است.

قرار است دیدار فینال رقابت‌های فوتبال جام کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس که از پنج‌شنبه ۲۲ آبان گذشته باحضور ۸ تیم در ریاض سعودی آغاز شد، روز چهارشنبه برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز