خبرگزاری کار ایران

در دیدارهایی دوستانه؛

شکست خانگی اسپانیا مقابل ژرمن ها / آرژانتین با مسی حریف رونالدو نشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۶۷

رونالدو باز هم در اولدترافورد شب خوب دیگری را مانند گذشته ای که در آن به میدان می رفت پشت سر بگذارد و به نوعی این ورزشگاه برای او باز هم رویایی باشد.

تیم‌ ملی آلمان موفق شد در خاک اسپانیا ماتادورها را در شبی بارانی شکست دهد و تونی کروس برگ برنده لو در این بازی بود. همچنین رونالدو خاطرات خوب در اولدترافورد را زنده کرده و مقابل مسی و آرژانتین پیروزی دلچسبی را جشن گرفت. شدند.

به گزارش ایلنا، شب گذشته دیدارهای دوستانه زیادی در نقاط مختلف دنیا برگزار شد که در یکی از مهمترین دیدارها تیم‌ ملی اسپانیا میزبان آلمان بود که ژرمن ها موفق شدند در شبی بارانی با تگ گل تونی کروس در دقیقه ۸۸ برتری را به اردوی خود بیاورند.

همچنین در دیگر دیدار جذاب شب گذشته آرژانتین و پرتغال هم در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که حاصل تقابل رونالدو و مسی پیروزی یاران کریس بود که با گل دقیقه ۹۰ رافائل گوئررو پیروز از میدان خارج شدند تا رونالدو باز هم در اولدترافورد شب خوب دیگری را مانند گذشته ای که در آن به میدان می رفت پشت سر بگذارد و به نوعی این ورزشگاه برای او باز هم رویایی باشد.

نتایج کامل بازی‌های دیروز را در زیر مرور کرده ایم:

تایلند ۲ - نیوزلند صفر

چین صفر - هندوراس صفر

ایران یک - کره‌جنوبی صفر

اسلواکی ۲ - فنلاند یک

بلاروس ۳ - مکزیک ۲
یونان صفر - صربستان ۲
اسلوونی صفر - کلمبیا یک
اتریش یک - برزیل ۲
استونی یک - اردن صفر
رومانی ۲ - دانمارک صفر
اوکراین صفر - لیتوانی صفر
مجارستان یک - روسیه ۲
ایرلند ۴ - آمریکا یک
ایتالیا یک - آلبانی صفر
لهستان ۲ - سوئیس ۲
پرتغال یک - آرژانتین صفر
اسپانیا صفر - آلمان یک
فرانسه یک - سوئد صفر
اسکاتلند یک - انگلیس ۳

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز