خبرگزاری کار ایران

در دیدارهای تدارکاتی رقم خورد؛

پیروزی آرژانتین مقابل اسلوونی با گلزنی مسی / شکست نیجریه برابر آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۵۴

بامداد امروز نیجریه اولین حریف ایران در جام جهانی برابر آمریکا به میدان رفت که در این دیدار تیم آمریکا مقابل حریف آفریقایی خود به برتری دو بر یک دست یافت.

تیم‌های آرژانتین و اسپانیا در دیدارهای دوستانه برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند و نیجریه برابر آمریکا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های ملی فوتبال جهان شب گذشته و بامداد امروز(یکشنبه) در دیدارهای دوستانه به میدان رفتند تا خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آماده کنند.

آرژانتین، یکی از همگروه‌های ایران در جام جهانی برزیل موفق شد با دو گل اسلوونی را شکست دهد. ریکی آلوارس(۱۲) و لیونل مسی(۷۶) برای آرژانتین گلزنی کردند.

بامداد امروز نیز نیجریه اولین حریف ایران در جام جهانی برابر آمریکا به میدان رفت که این دیدار تیم آمریکا مقابل حریف آفریقایی خود به برتری دو بر یک دست یافت. جوزی آلتیدوره در دقایق(۳۲ و ۶۹) برای آمریکا گلزنی کردند و ویکتور موسی در دقیقه‌ ۹۰ تک گل تیم نیجریه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اسپانیا، قهرمان دوره قبل جام جهانی موفق شد با دو گل السالوادور را از پیش‌رو بردارد. برای اسپانیا در این دیدار فابرگاس و داوید ویا در دقایق ۶۰ و ۸۷ گلزنی کردند. انگلیس نیز در ورزشگاه سان لایف آمریکا به دیدار هندوراس رفت که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتایج دیدارهای تدارکاتی روز گذشته و بامداد امروز یکشنبه به این شرح است:

آرژانتین ۲ - اسلوونی صفر

بلژیک یک – تونس صفر

کامرون یک – مولداوی صفر

مجارستان ۳ - قزاقستان صفر

السالوادور صفر – اسپانیا ۲

انگلیس صفر – هندوراس صفر

آمریکا ۲ – نیجریه یک

در ادامه رقابت‌های دوستانه تیم‌های ملی امشب(یکشنبه) نیز چند دیدار برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتبال ایران باید در کمپ کورینتیانس برابر ترینیدادو توباگو قرار گیرد. همچنین فرانسه یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی با جامائیکا دیدار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز