خبرگزاری کار ایران

برای تیتوی دوست‌داشتنی؛

رفت تا در ویترین بارسا جاودانه شود؛ لعنت به این سرطان لعنتی!

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۴۷

تیتو آنقدر محجوب و دوست داشتنی بود که حتی خوزه مورینیو که روزگاری انگشت در چشم او فرو کرده بود، در غم از دست دادن او به سوگ نشست و پیام تسلیت پر سوزی فرستاده است.

تیتو، مرد دوست داشتنی و محجوب دنیای توپ گرد امروز آرام گرفته، ‌ آنچنان که انگار هرگز نبوده و بخشی از افتخارات تاریخ کاتالان‌ها را رقم نزده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیتو ویلانووا مربی محجوب و دوست‌داشتنی بارسلونا پس از مدت‌ها جدال با سرطان، بالاخره کم آورد و زمین طوری او را بلعید که انگار هرگز نبوده و بخشی از افتخارات بارسا را رقم نزده است.

تیتو آنقدر محجوب و دوست داشتنی بود که حتی خوزه مورینیو که روزگاری انگشت در چشم او فرو کرده بود، جزو اولین نفراتی بود که در غم از دست دادن او به سوگ نشست و پیام تسلیت پر سوزی فرستاده است. رمز ماندگاری تیتو همین بود، محجوب بودن برای تسلط بر قلب‌ها.

تیتو در دنیای توپ گرد نام پر آوازه‌ای بود و توانست با آبی و اناری‌پوشان در سطح اول دنیا بدرخشد، اما سرطان او را به زانو در آورد و در نهایت مرد دوست‌داشتنی کاتالان‌ها را برای همیشه خاموش کرد، اما یاد و خاطره او هرگز فراموش نخواهد شد و همیشه در خاطره هواداران فوتبال خواهد ماند.

تیتو امروز آرام گرفته است، امروز سرمربی سابق بارسلونا فارغ از تمام هیاهوی فوتبال جهان آرام گرفته و سردر خاک فرو برده است. دیگر برای تیتوی دوست‌داشتنی ما هیچ سوتی به عنوان شروع و پایان مسابقه‌ای به صدا در نخواهد آمد، اما مطمئناً هواداران پرشور و قدرشناس بارسا همواره به احترام این مربی بزرگ و محجوب کلاه از سر بر خواهند داشت و یاد و نام او را زنده نگه خواهند داشت.

مردی که با تمام دردهایش به عشق پیراهن آبی و اناری بارسا، وجودش را برای تیم مجبوبش گذاشت و لالیگا را برای هواداران این تیم به ارمغان آورد، مردی که غول‌های بزرگ فوتبال را به زانو در آورد، اما در نهایت مقابل سرطان زانو زد و در دل زمین آرام گرفت. لعنت بر سرطان، لعنت بر سرطان که تیتوی دوست‌داشتنی ما را خیلی زود به دل خاک کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز