خبرگزاری کار ایران

سران یونایتد دست به کار شدند؛

دیوید مویس بالاخره برکنار شد / گیگز، سرمربی موقت منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۱۴

رویترز در گزارشی با اشاره به برکناری مویس از هدایت یونایتد آورده که تا پایان رقابت‌های لیگ برتر جزیزه رایان گیگز تیم را تمرین خواهد داد تا تکلیف سرمربی آینده این تیم مطرح انگلیسی مشخص شود.

سران باشگاه منچستریونایتد بالاخره تصمیم گرفتند به همکاری با دیوید مویس پایان دهند.

به گزارش ایلنا، سران باشگاه منچستریونایتد دیوید مویس را پس از سپری کردن فصلی ناامید کننده بر روی نیمکت شیاطین سرخ از کار برکنار کردند تا خیلی زود به دوران حضور این مربی بر روی نیمکت یکی از برترین باشگاه های جهان پایان دهند.

مویس که قراردادی ۶ ساله با یونایتد امضا کرده بود دوران حضورش حتی به پایان این فصل رقابت‌های لیگ برتر جزیره هم نرسید چراکه نتایجی که با این تیم انگلیسی گرفت به هیچ وجه قابل دفاع نبود و حذف از لیگ قهرمانان اروپا و عدم موفقیت در کسب مجوز حضور در فصل آینده این رقابت‌ها به مثابه پایان کابوس‌وار حضورش در اولدترافورد بود.

رویترز در گزارشی با اشاره به برکناری مویس از هدایت یونایتد آورده که تا پایان رقابت‌های لیگ برتر جزیزه رایان گیگز به همراه نیکی بات تیم را تمرین خواهند داد تا تکلیف سرمربی آینده این تیم مطرح انگلیسی مشخص شود.

هنوز نامی از گزینه‌های مورد نظر سران باشگاه مطرح نشده، ولی به نظر می‌رسد کارلوس ‌کی‌روش یکی از گزینه‌های احتمالی برای هدایت این باشگاه باشد چراکه این مرد پرتغالی و سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال کشورمان سال‌های خوبی را با این تیم در زمان سرمربیگری فرگوسن سپری کرده و به نظر می‌رسد بتواند گزینه ایده‌ال شیاطین سرخ باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز