خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

بارسلونا از پس اتلتیکو بر نیامد / منچستر حریف بایرن نشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۷۴

هر دو دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بارسا و منچستر در دیدار برگشت کار دشوارتری را داشته باشند.

هر دو دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بارسا و منچستر در دیدار برگشت کار دشوارتری را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه نیوکمپ و اولدترافورد ۲ دیدار حساس برگزار شد که بارسلونا میزبان اتلتیکو مادرید بود و منچستریونایتد نیز از بایرن مونیخ پذیرایی کرد که هر دو دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه نخست اگرچه هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند ولی هر دو دروازه بان شانس داشتند که دروازه های خود را بسته نگه دارند تا ۴۵ دقیقه نخست بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد.

اما در نیمه دوم بازی با برتری اتلتیکو شروع شد و در دقیقه ۵۶ زیباترین صحنه این دیدار شکل گرفت. دیه گو که به جای کاستا به میدان آمده بود، با شوتی زیبا و دیدنی از راه دور موفق شد دروازه پینتو را به زیبایی باز کند تا مادریدی های حاضر در نیوکمپ از شادی به هوا بلند شوند.

اما این پایان کار نبود چراکه نیمار در دقیقه ۷۱ موفق شد این گل را پاسخ دهد تا کار دو تیم به تساوی کشیده شود. اینیستا پاس زیبایی را برای نیمار برزیلی مهیا کرد که این بازیکن فرصت طلب توپ را دور از دستان دروازه بان اتلتیکو به تور دروازه دوخت.

بارسا در ادامه بازی را در اختیار گرفته بود و نیمار، اینیستا و مسی این فرصت را داشتند که دروازه حریف مادریدی را باز هم باز کنند که درخشش کورتوآ باعثشد دروازه اتلتیکو باز نشود.

در این دیدار کوکه، گابی، آردا توران، خوان فران، دیه گو و سوسا از اتلتیکو و اینییستا و آلبا از بارسلونا از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

مصدومیت جرارد پیکه در همان دقایق ابتدایی بازی و خروج این بازیکن از زمین مسابقه از حوادثنیمه نخست بود. بارترا به جای پیکه در ترکیب بارسا قرار گرفت. همچنین دیه گو کاستا مهاجم مطرح اتلتیکو نیز به دلیل مصدومیت در میانه های نیمه از زمین مسابقه خارج شد.

در دیگر دیدار این مرحله منچستر یونایتد و بایرن مونیخ نیز در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این دیدار نیز در پایان با نتیجه به پایان رسید. ابتدا در دقیقه ۵۸ نمانیا ویدیچ برای منچستر گلزنی کرد ولیباستین شواین اشتایگردر دقیقه ۶۷ موفق شد گل تساوی بخش را به ثمر برساند. همچنین شوان اشتایگر در دقایق پایانی از زمین مسابقه اخراج شد تا بایرن این هافبک طراح خود را در بازی برگشت در اختیار نداشته باشد.

دیدار برگشت اتلتیکو مادرید و بارسلونا و همچنین بایرن مونیخ و منچستر یونایتد چهارشنبه ۲۰ فروردین برگزار خواهد شد تا چره دو تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

امشب نیز دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی برگزار می شود که از ساعت ۲۳:۱۵ رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو میزبان بروسیا دورتموند است و پاری سن ژرمن نیز میزبان چلسی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز