خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهیم درگیر جنجال‌ها شویم؛

پیگرینی: مورینیو پایش را از گلیمش دراز کند جوابش را می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۱۳

توانستیم همان چیزی که از ما توقع می‌رفت را پیاده کنیم. ما احساس خوشبختی می‌کنیم که توانستیم تیمی بزرگ را شکست دهیم ولی نمی‌خواهیم که درگیر جنجال‌ها شویم.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی خطاب به مورینیو گفت: من دیگر پاسخت را نمی‌دهم، فقط وقتی پایت را از گلیمت فراتر بگذاری این کار را می‌کنم.

به گزارش ایلنا، مانوئل پیگرینی پس از پیروزی تیمش مقابل چلسی در پاسخ به این سوال که آیا برد اخیر انتقام باخت اخیر در مصاف دو تیم در لیگ برتر بوده یا خیر گفت: نه، ما اصلا این‌گونه به این برد نگاه نمی‌کنیم. ما در لیگ برتر به چلسی باختیم و این کاملا با آن بازی متفاوت است. حالا ما خود را برای مصاف با بارسلونا حاضر می‌کنیم و آماده حمله یا دفاع هستیم.

وی تاکید کرد: بازی با چلسی، بازی مهمی برای تیم ما بود و توانستیم همان چیزی که از ما توقع می‌رفت را پیاده کنیم. ما احساس خوشبختی می‌کنیم که توانستیم تیمی بزرگ را شکست دهیم ولی نمی‌خواهیم که درگیر جنجال‌ها شویم.

این مربی کهنه‌کار همچنین یادآور شد: ما باید به همین سبک بازی ادامه دهیم. از نظر تاکتیکی کار عجیبی انجام ندادیم. از عملکرد تیمم در بازی با چلسی راضی‌ام ولی برای بازی با بارسا قطعا چند تغییر در تیم ما اعمال خواهیم کرد.

وی در مورد جنجال‌های اخیر خوزه مورینیو نیز متذکر شد: من دیگر به او جواب نمی‌دهم و فقط وقتی حس کنم او پا را از حدش فراتر گذاشته جوابش را می‌دهم.

پیگرینی همچنین در آستانه مصاف حساس تیمش با بارسلونا در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با تمجید از مسی گفت: لیونل مسی تعادل بازی را بر هم خواهد زد. او بهترین بازیکن دنیاست.

این مربی شیلیایی افزود: ما فقط مقابل مسی بازی نمی‌کنیم و مقابل جمعی از ستارگان قرار می‌گیریم که می‌خواهد برای آنکه شانس صعود داشته باشند، کارهایشان را انجام خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز